Gps-horloge ONmove 220

€7999
DSM : 148016

Ontworpen voor: sporters die hun snelheid en afstand willen opmeten en op basis van de belangrijkste indicatoren verder evolueren.

De belangrijkste indicatoren om vlot vooruitgang te boeken (snelheid, tempo, afstand, doelzone, laps). Breng je prestaties over op je smartphone en analyseer in realtime.


Kleur : WIT

Maat Maattabel


Meer
info

PRODUCTVOORDELEN

Meting van de parameters

Afstand, snelheid en tempo (huidig en gemiddeld), calorieën, doelzone, laps.

Autonomie

7 uur in gps-modus, 10 dagen in horlogestand.

Ondoordringbaarheid

IPX7: dit gps-horloge is bestand tegen opspattend water.

Connectiviteit

Draadloze transfer van je trainingen op smartphone via de myGeonaute connect-app

Compatibiliteit

GPS compatibel met decathloncoach.com: Windows XP mini - Mac OS X 10.6

Personalisatie

Compatibel met de Bluetooth Smart-band: hartslagmeter.

Coaching

Intervaltraining - Doelzonetraining

AFBEELDINGEN

TECHNISCHE INFORMATIE

OVERIGE INFORMATIE

ONDERHOUDSADVIES

Net zoals voor de rest van ons horlogegamma bieden we ook voor dit horloge een dienst na verkoop aan: controle op waterdichtheid, bandje vervangen, USB-klepje vervangen. Ga langs bij een van onze verkooppunten.

TESTS

Alle Geonaute-producten worden getest door een panel in de gebruiksomstandigheden waarvoor ze eigenlijk werden ontworpen. De tests worden begeleid door een gespecialiseerd ingenieursteam. Op basis van die tests gaan productmanagers, ingenieurs en het volledige team aan de slag om technische producten te bedenken, ontwerpen en ontwikkelen die gebruikers optimale tevredenheid moeten bieden.

GEBRUIKSAANWIJZING

Meet geen indoorsnelheid of -afstand op.

ACTIE FOTO

Previous
Next

REVIEWS

3.5 /5
22 Reviews
22 Gebruikers bevelen dit artikel aan
5
6
4
7
3
4
2
2
1
3
Waardeloos, werkt niet
1/5
USB connectie problemen, Bluetooth connectie problemen, scherm is zeer slecht leesbaar. Ik ga hem omruilen voor een echt merk. Goedkoop blijkt wederom duurkoop.
Meer
antwoord van het merk
Beste Han,

Bedankt voor je mail.
Vervelend dat er zoveel problemen waren met het horloge. Ik zal je feedback doorgeven aan de product manager zodat hij kan kijken of dat vaker voorkomt. Als je wilt kun je het horloge omruilen voor een ander exemplaar van hetzelfde model om te kijken of die wel beter werkt. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Sportieve groet,
Joost Boterman Web marketeer DECATHLON
Meer
Can not connect to phone or computer
1/5
After endless attempts to first connect to a Huawei P9 Lite phone and then to a PC running Windows I0 think I am going to give up on this watch and return it. Contacted the support desk three weeks ago and have had no reply. Pointless piece of kit if i can not connect and see the data.
Meer
antwoord van het merk
Hi Ben,

I'm really sorry that you are having connectivity issues with your OnMove220.

I am aware that the recent updated to Windows 10 created connectivity issues with many devices and this is also the case with the OnMove.  The resolution with this is in process at the moment.

I assume you are running your phone with an Android OS?  If you could share with me any details I will get an answer from the product manager.

I will also apply some pressure to ensure that we have better communication and far quicker resolutions to phone connectivity issues.

You are also welcome to return the product if you are not 100% satisfied with it.

Kind regards,

David Daker
Market Manager Nutrition,
Electronics and Accessories,
DECATHLON UK
Meer
I Wouldn't waste your money
1/5
This watch is terrible.. gathered its good at the simple tasks of recording you pace, time etc, no issues there. But when it comes to downloading the work out data to your smart phone, is flops. 9 times out 10 it doesnt connect, it either says there is an "error" or "no conenction". When i thought it maybe a problem with just this watch.. i looked online and saw 100s of people were having the same issue.. ive used the watch for just over 2weeks and only a couple of times have i been able to susscessfully down load my work out to the app. My advise would be.. dont buy cheap crap.. save a little more and buy a Garmin!
Meer
antwoord van het merk
Hi Will,

I'm very sorry that you are having connectivity issues with your OnMove220.

I'm happy that the watch does it's core job correctly but I understand that connectivity is now a fundamental feature of any activity tracking device.

Is it possible to share with me the details of your phone (make and model) and the operating system you are on so I can find out more details from our technical support?

You are also welcome to return the watch if you are not 100% satisfied.

Kind regards, 
David Daker
Market Manager Nutrition,
Electronics and Accessories,
DECATHLON UK
Meer

AANBEVOLEN SPORTARTIKELEN

Geonaute

Hartslagband Dual ANT+ / Bluetooth Smart

DIENSTEN

ONDERHOUD & REPARATIE

Onze experts staan elke dag voor je klaar. Vertrouw ons je materiaal toe en blader door onze service heen.

DECATHLON SPORTPAS

Ontdek de Decathlon Sportpas en alle voordelen!

GIFTCARD

Betaal gemakkelijk met de Decathlon giftcard