Lees hier meer over hoe we je
Oude product meenemen
Je kunt eenvoudig en kosteloos jouw oude (kapotte) elektrische of elektronische apparaat inleveren wanneer je bij ons een nieuw apparaat koopt. Wanneer deze mogelijkheid van toepassing is voor jouw nieuwe apparaat, staat dit op de website bij het product aangegeven.
Hoe werkt het?
Volg onderstaande stappen voor het inruilen van jouw oude (kapotte) apparaat op het moment dat je bij ons een nieuw vergelijkbaar product koopt:
Controleer of jouw product voldoet
Controleer of er voor het product dat je wilt gaan kopen de mogelijkheid is om deze te laten omruilen voor jouw oude (kapotte) apparaat. Dit is het geval wanneer het product is voorzien van een "oude product meenemen" knop op de productpagina.
Stuur een e-mail naar de klantenservice
Stuur een e-mail naar onze klantenservice met het volgende onderwerp: "Oude apparaat terugsturen [naam product]". Vergeet hierbij niet je telefoonnummer te vermelden zodat de klantenservice contact met je op kan nemen.
Klantenservice neemt contact met je op
Onze klantenservice neemt binnen 5 werkdagen contact met je op en bespreekt samen met jou de details voor het ophalen van jouw oude (kapotte) apparaat.
De bezorger komt je apparaat ophalen
In overleg met onze klantenservice is er een moment gepland waarop een bezorger je oude (kapotte) apparaat komt ophalen. Onze klantenservice geeft je ook tips over hoe je het apparaat het beste kan verpakken voor transport.