niet voor lengte 1.75 m
Een large genomen kijkend naar mijn lengte. De benen waren veel te wijd; het bovenstukje kreeg ik met geen mogelijkheid aan. 1.75 m is echt te lang voor deze large
- Bewegingsvrijheid
- Gemakkelijk aan en uit
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Een large genomen kijkend naar mijn lengte. De benen waren veel te wijd; het bovenstukje kreeg ik met geen mogelijkheid aan. 1.75 m is echt te lang voor deze large
Hi,
Bedankt voor je review over deze wetsuit. Jammer om te horen dat dit product niet aan je verwachtingen voldoet en dat de maatvoering niet klopt. Ik heb jouw waardevolle feedback doorgegeven aan onze productmanager. Dankzij jou kunnen we onze producten blijven…
Helaaas is de zipper te kort, de maat pas prima rond mij benen, billen en buik, maar door de te korte zipper kan ik de wetsuit helaas niet aantrekken, ik krijg mijn arm door de arm opening maar kom niet verder dan halverwege mijn bovenarm. komt misschien door mijn borstomvang, maar een langere zipper zou dit probleem niet hebben, zoals bij de
Hi,
Bedankt voor je review over deze wetsuit. Jammer om te horen dat dit product niet helemaal aan je verwachtingen voldoet en dat je de wetsuit niet dicht krijgt. Ik heb jouw waardevolle feedback doorgegeven aan onze productmanager. Dankzij jou kunnen we onze producten blijven…
Ogólnie ok. Pianka jak pianka. Jeżeli nie jesteś w wodzie to zaleje cię pot. Więc nie polecam do sportów gdzie nie jesteś bezpośrednio w wodzie
Wygodne ale nie trwałe
Acheté pour le paddle en hiver. Taille un peu grand. Petit défaut de coupe au niveau de la poitrine, mais c'est caché par le haut en néoprène que je rajoute. Très confortable et efficace contre les éclaboussures d'eau et le froid!
boa relação qualidade/preço
Makkelijk en niet strak om de armen.
Es bastante cómodo a pesar de que en Decathlon suelo tener que comprar una talla superior a la mía porque no se ajustan bien a las mujeres con cadera ancha y piernas fuertes y por eso me queda algo ancho de cintura.
Agréable et facile à mettre
Pianka ma dziwne wymiary, jestem osobą niską a mimo to wydaje sie za krótka w tułowiu,nogawki za to za długie. nie ma szczelnych szwów