Goede pasvorm
Goede pasvorm
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Goede pasvorm
Deze broek is ideaal voor wandelen in de (wat ruigere) natuur. Is stevig en toch soepel en kan tegen een stootje. Doet feitelijk precies wat je van een dergelijke broek verwacht. Binnen een mum van tijd is de broek ook weer droog wanneer deze nat is geworden.
Goede stevige broek. Werkt ook voor mtb enduro.
Fijne stof, lekker draagbaar, goede verstelbare riem en genoeg zakken.
Fijne broek, heerlijk elastisch en stevig
Fijne broek, voor mij persoonlijk goed voor de meer koudere wandeldagen.
Naden laten overal los
Broek zit lekker en past goed. Maar als het regent wordt hij loodzwaar en het duurt lang voor hij droog is.
een fijne wandelbroek zit heerlijk, alleen tegen braamstruiken kan die niet had gelijk beschadigingen aan de stof. maar dat is het ook het enige wat iets minder is. maar goed deze broek is ook niet van kevlar.
Prima kleding