Vervelende outdoorbroek
Ik vind dat deze broek niet echt warm is als ik m bij de vorst van deze winter draag. Dat valt me erg tegen want juist daarvoor had ik ‘m gekocht. Als ik dit van tevoren had geweten had ik er geen zes tientjes voor neergelegd.
Hij is ook erg stug en draagt niet lekker.
Het wassen is een avontuur op zich: komt kleddernat uit de
- Warmte
- Waterdichtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

