Fijne rijbroek voor de winter.
Past goed. Maat goed ingeschat.
- Grip
- Warmte
- Bewegingsvrijheid
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Past goed. Maat goed ingeschat.
Bardzo wygodne bryczesy. Są elastyczne, a lej świetnie trzyma w siodle. Jeździ się w nich bardzo komfortowo.
tiens pas chaud
Top qualité et bon rapport qualité prix
agréable a porter
predobre su pantalonee
Pantalon tres bon rapport qualité prix
Le pantalon n'est pas chaud du tout... la matière se détend et fait des poches rapidement. Le grip est super léger. Bref très déçue. Alors que celui qui est imperméable est très bien...
Très bien
Grand confort
je recommande ce pantalon.
top