Lekker warme!
Lekker warme!
- Warmte
- Ademend vermogen
- Slijtvastheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Lekker warme!
We hebben al de 2e gekocht voor onze dochter. Hij bevalt heel erg goed.
Lekker zacht vest, mooie kleur en fijne rits. Mooi model en de kraag is iets omhoog. Mijn dochter is er heel blij mee.
Je kan het beste een maatje groter bestellen, verder super lekker vest! Ze zijn er hier dol op. Daarom kopen wij er een tweede voor onze andere dochter.
Ze trekt hem het liefst de hele week aan.
Ciepła , przyjemna , dobrze leży, zgodna z rozmiarem
ótimo
Polar cieplutki. Nic się z nim nie dzieje po praniu. Polecam
très chaude, confortable
Bardzo ciepły i wygodny polar. Po praniu nic się nie dzieje