Let op met wassen, kies voor fijne (hand)was
Fijne broek met lekkere stof. Helaas, na slechts 2 keer dragen en 1 keer wassen op maximaal voorgeschreven 30 graden en fijne wasstand is de stof fragieler en het kruis verkleurd met witte waas. Beter om kreukvrij te wassen of met de hand.
- Bewegingsvrijheid
- Eenvoudig mee te nemen
- Anatomisch ontwerp
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

