Mooie kleur en fijne warme strakke pasvorm
Mijn zoontje gebruikt deze als ondershirt voor hardlopen, schaatsen en atletiek of potje voetbal.
Het is wel echt aangesloten dus behoorlijk strak aantrekken. De lengte is erg fijn. Hij is 6 maar draagt maat 7-8 zodat het iets makkelijker aangaat en nog even te dragen is. Ik denk dat het op maat valt.
- Vochtregulatie
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

