Verdeling voor 6100 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Thermosfles 900 roestvrij staal klikdop 0,8 liter graphic groen
5
Percentage gevuld: 84.8%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Thermosfles 900 roestvrij staal klikdop 0,8 liter graphic groen
4
Percentage gevuld: 10.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Thermosfles 900 roestvrij staal klikdop 0,8 liter graphic groen
3
Percentage gevuld: 2.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Thermosfles 900 roestvrij staal klikdop 0,8 liter graphic groen
2
Percentage gevuld: 0.9%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Thermosfles 900 roestvrij staal klikdop 0,8 liter graphic groen
1
Percentage gevuld: 1.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Good for the price!

Good for the price of the bottle, and keeps my water cold for a long time. The opening is a little small, which makes putting ice in very hard but overall I am happy.
  • 4/5 Isothermisch
  • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 4/5 Stevigheid
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
Amanda, NederlandGeverifieerde koper2w geleden

Voldoet helemaal aan verwachting

De thee blijft heel warm. Ook na een paar uur.
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Ruud, NederlandGeverifieerde koper1m geleden

Uitstekende prijs kwaliteit product

Uitstekende kwaliteit en lekvrij
Houdt de dranken goed warm of koel
  • 5/5 Isothermisch
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Prima product.

Fijn product. Je hebt alleen geen apart dopje om uit te drinken. Je moet uit de beker zelf drinken.
  • 4/5 Isothermisch
  • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Stevigheid
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
milo , NederlandGeverifieerde koper5m geleden

Prima!

Prima drinkfles, dranken blijven goed op temperatuur
  • 5/5 Isothermisch
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Fijne fles, robuust en kan teg...

Fijne fles, robuust en kan tegen een stootje. Bij een fikse val kan er wel een deuk in komen, maar dat is logisch.
Houdt je drinken lekker koel vanwege de dubbele wand.
Kan prima in de vaatwasser.
Ik gebruik de fles dagelijks, voor sport, werk, onderweg. Ideaal!
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 4/5 Isothermisch
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Stevigheid
  • 5/5 Look / Design
Jenny, NederlandGeverifieerde koper6m geleden

Erg fijne fles. 's Morgens gev...

Erg fijne fles. 's Morgens gevuld met koud water en een paar ijsklontjes, aan het einde van de middag nog steeds ijskoud water. En dat bij 35graden!
Heeft ook een fijne drinkopening, water klotst niet over je heen.
  • 5/5 Isothermisch
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Joyce, NederlandGeverifieerde koper6m geleden

Het produkt samen met een paar...

Het produkt samen met een paar ice cubes blijven zeker een uur of 8
lekker koel ,warme dranken iets minder lang. De fles heeft een mooie uitstraling. Ik heb de 0.8 ltr dus genoeg voor een stevige wandeling. Echt een aanrader en zeker een goede aankoop.
  • 5/5 Isothermisch
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Marco, NederlandGeverifieerde koper6m geleden

Als je meer dan gemiddeld drin...

Als je meer dan gemiddeld drink is dit de goede maat voor jou.
De onderkant is breed waardoor het blijft staan en niet makkelijk kan omvallen.
Het tuutje waar je uit drink is voor mensen met een grote neus niet echt fijn.
Het tuutje is apart te bestellen.
  • 4/5 Isothermisch
  • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 4/5 Eenvoudig onderhoud
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Sandra, NederlandGeverifieerde koper6m geleden

Deze fles lekt als je wilt drinken of als je hem schuin hebt liggen.

Helaas niet tevreden over deze fles. Hij lekt.
  • 3/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 1/5 Isothermisch
  • 3/5 Stevigheid
  • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
Iwan, NederlandGeverifieerde koper6m geleden