Heel din materiaal en een rare pasvorm
De XL is vooral extra lang, voor mensen met extreem lange benen
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
De XL is vooral extra lang, voor mensen met extreem lange benen
Prima broek, zit lekker!
Goede thermobroek voor onder de gewone kleding.
een winter nu gebruikt en het sit heerlijk en warm. de gehele winter geen last meer gehad van koude benen
Not warm
Migliore
perfect
polecam brać mniejszy rozmiar.
Indispensable pour se réchauffer sans se suréquiper.
Super