Buty ok
Buty ok
- Demping
- Slijtvastheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Buty ok
Très belles, confortables avec un bon maintien
Confortável e robusto. A forma encaixa muito bem no pé.
Very good, I like the new model, very comfortable.
çok rahat kaliteli
Pro modelini de denedim ama bunun kadar rahat değil. Taraklı ayaklar için harika bir ayakkabı. Maç ve antrenman sonrası ayak ağrısı çekmiyorum artık. Fiyat performans olarak başarılı bir model. Lacivert renginden de bir tane almayı düşünüyorum. Ayağım 44.5, 45 numarayı tercih ettim ve memnunum. Uzun vadede ne kadar dayanıklı olduğunu ekleyebilirse
Po przymierzeniu oddałem bo język dziwnie się rolował
Scarpe da tennis ottime per campi in terra ad un prezzo ottimo e di qualità.
Super confort d'accueil et bonne amorti, pour le prix je pense qu'il y a difficilement mieux, maintenant faut voir la résistance.
Тенис обувки за сина ми.Много удобни и с уникална визия.