Très satisfait des…
Très satisfait des mon achat. Je recommande.
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Zichtbaarheid
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Très satisfait des mon achat. Je recommande.
L'impressione è buona, sicura e maneggevole. Soltanto che la ruota sembra non allinearsi con il corpo, è leggermente sfalsato rispetto alla sua asse, tuttavia il personale DECATHLON mi spiegò che ciò è normale per una bici di un valore così, commento che mi ha lasciato senza parole...
Na 1,5 jaar een losgekomen tandwiel van de ketting en ketting moeten vervangen en roestplekken op het stuur ondanks zo goed als altijd in de garage gestald en enkel gebruikt om 10 min per rit naar school te rijden.
Bom desenho e ergonomia