Verdeling voor 780 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Skihelm PST 150 voor volwassenen met vizier wit
5
Percentage gevuld: 73.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Skihelm PST 150 voor volwassenen met vizier wit
4
Percentage gevuld: 18.2%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Skihelm PST 150 voor volwassenen met vizier wit
3
Percentage gevuld: 3.8%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Skihelm PST 150 voor volwassenen met vizier wit
2
Percentage gevuld: 1.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Skihelm PST 150 voor volwassenen met vizier wit
1
Percentage gevuld: 2.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Rand raakte op dag 3 al los

De schuimrubbere rand die er voor zorgt dat er geen wind in je ogen waait, raakte op dag 3 al los.
Gelukkig konden we hem evengoed nog wel gebruiken, maar dit mag natuurlijk niet voor deze prijs.
  • 4/5 Stabiliteit
  • 4/5 Ventilatie
  • 4/5 Lichtgewicht
  • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
Kippy, NederlandGeverifieerde koper1m geleden

Zit prima, ik ben brildragend ...

Zit prima, ik ben brildragend maar met dit vizier besloeg die nooit! (dat heb ik in 60 jaar skiën nog nooit meegemaakt. Een beschermhoesje voor het vizier was helaas uitverkocht. Het zou mooi zijn als het er standaard bij zit.
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
Flip, NederlandGeverifieerde koper3m geleden

prima helm met zonneklep

prima helm met zonneklep dus geen skibril meer nodig! wel niet heel goedkoop
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Lichtgewicht
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Zit goed. Bril had beter oranj...

Zit goed. Bril had beter oranje glas kunnen zijn
  • 4/5 Stabiliteit
  • 4/5 Ventilatie
  • 4/5 Lichtgewicht
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Danny, NederlandGeverifieerde koper4m geleden

Prima helm. Goed gebruik van g...

Prima helm. Goed gebruik van gemaakt tijdens mijn laatste skivakantie. Hele week op gehad zonder klachten en zit prima qua comfort.
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Sybren, NederlandGeverifieerde koper9m geleden

Mooi en goede kwaliteit

Mooie helm en goede kwaliteit. Keuze uit kleuren is helaas beperkt tot zwart of wit. Jammer, vroeger hadden jullie meer kleurkeuze. Dit geldt overigens ook voor de huidige skikleding bij Decathlon. Het is veelal beperkt tot zwart, wit, of donkerblauw. Erg sober, terwijl je op de pistes steeds meer knallende kleuren ziet. Maar de prijs is, zoals
  • 5/5 Stabiliteit
  • 4/5 Ventilatie
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Lichtgewicht

Très bon produit

Bon maintient, bonne ventilation, très pratique la visière intégrée
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
AURELIA, FrankrijkGeverifieerde koper1d geleden

Très bon produit

Bon maintient, bonne ventilation, très pratique la visière intégrée
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
AURELIA, FrankrijkGeverifieerde koper1d geleden

Polecam

Pasuje idealnie, a szybka spokojnie pozwala na jazdę w okularach.
  • 5/5 Stabiliteit
  • 4/5 Ventilatie
  • 4/5 Lichtgewicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

rewelka!

rewelka!