Verdeling voor 229 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Pop-up tent voor 3 personen, 2 Seconds Easy met Fresh&Black
5
Percentage gevuld: 79.5%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Pop-up tent voor 3 personen, 2 Seconds Easy met Fresh&Black
4
Percentage gevuld: 10%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Pop-up tent voor 3 personen, 2 Seconds Easy met Fresh&Black
3
Percentage gevuld: 3.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Pop-up tent voor 3 personen, 2 Seconds Easy met Fresh&Black
2
Percentage gevuld: 2.6%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Pop-up tent voor 3 personen, 2 Seconds Easy met Fresh&Black
1
Percentage gevuld: 3.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Geweldige tent!

Als ervaren kampeerder veel gezien en meegemaakt. Dit overtrof echt alles. Het gemak van opzetten tot het mega snel afbreken. Ook de kwaliteit van jet materiaal en de vele mogelijkheden, top!
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Mark bijlenga, NederlandGeverifieerde koper1m geleden

Geen goedkope tent, maar de en...

Geen goedkope tent, maar de enige snel op te zetten tent die niet als een enorme pannenkoek hoeft te worden opgevouwen (wat niet op de fiets of motor past). Lekker donker en koel. Voor 3 personen zou ik hem echt te krap vinden, wij kunnen er met 2 personen prima in, als we een deel van onze spullen in de motorkoffers laten zitten.
Helaas brak
  • 4/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 4/5 Vermogen
  • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Nicolle, NederlandGeverifieerde koper6m geleden

In een woord SUPER Wijnhadden ...

In een woord SUPER
Wijnhadden eerst een maatje kleiner voorr onze zoon, maar die tent werd echt te klein. Eigenlijk wilde hij geen nieuwe want hij bevalt super goed. Toen we deze zagen was hij om. Nu past daar ook nog een kastje in voor zijn kleding. In Spanje blijft hij heerlijk koel en slaapt hij uit tot 11:00. Heerlijk donker. En natuurlijk
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
tina, NederlandGeverifieerde koper6m geleden

Toptent, overtreft de verwacht...

Toptent, overtreft de verwachtingen
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 4/5 Vermogen
  • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Jordi, NederlandGeverifieerde koper9m geleden

Geweldige tent. Heel eenvoudig...

Geweldige tent. Heel eenvoudig op te zetten, je trekt in feite aleen twee paraplu's open. Ventileert goed en die is ook optioneel dicht te ritsen. Verder zitten aan de binnenkant meerdere handige vakjes en lijntjes etc. Ruim zat voor 2 personen.
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Supermakkelijk en snel op te z...

Supermakkelijk en snel op te zetten tentje. Ruim genoeg voor 2 personen en bagage.
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Vermogen
  • 4/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design

Dit is een super tentje is ind...

Dit is een super tentje is inderdaad snel op te zetten is prima waterdicht en de 3 persoons versie is groot genoeg voor 2 personen alleen jammer dat een balijn al gelijk kapot was nog even kijken of dat goed opgelost wordt.
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Paul, NederlandGeverifieerde koper1j geleden

Kwaliteit onvoldoende

Na aankoop in winkel Breda kwam ik er thuis achter dat ik een gerepareerde tent had gekocht, er zat een reparatie bon in de tent waaruit bleek dat een stok gebroken en hersteld was. Ook tijdens mijn gebruik is er een stok gebroken. Dit systeem is blijkbaar nog niet zo goed en erg kwetsbaar. Een ander punt is dat de twee delen te snel inklappen, ook
    Frans P, NederlandGeverifieerde koper1j geleden

    perfect

    wat een uitvinding. wij gebruiken deze voor rondtrekken of weekendjes. eenvoudig en snel. inpakken tijdens een bui is supersnel
    • 5/5 Vermogen
    • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
    Mathieu , NederlandGeverifieerde koper1j geleden

    Supertent!

    Wat een heerlijke tent en handig systeem. We sliepen met zijn 2-en in deze 3 persoonstent en dat gaf voldoende ruimte om te slapen en wat extra ruimte. De tent hield het erg goed in stormachtig weer, regen en onweer. Staat heel stabiel en houdt de zon en warmte goed tegen. Tijdens het kamperen hadden we pech doordag er een verbindingstukje wa
    • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
    • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Vermogen