Bij wind (kr5/6) en regen staat ie als een huis!
We hebben deze canopy met enige scepsis aangeschaft door de reviews; een gok. Maar wat een geweldig ding! Hij heeft (onbedoeld) 72 uur gestaan, ook in regen en wind en bleef stevig en keurig in vorm. Warmtereductie weten we niet precies, wel een beetje gevoeld als de zon doorbrak. We zijn hier erg blij mee.
- Warmtereductie
- Vermogen
- Makkelijk te (de)monteren

