Niet warm en rits gaat steeds ...
Niet warm en rits gaat steeds open
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Niet warm en rits gaat steeds open
Hoewel hij aangeeft tot onder 0 te kunne gebruiken en bij 3 graden confortabel te zijn, heb ik een nacht van 5 graden erg koud gehad. Daardoor durf ik hem alleen met warme nachten te gebruiken. Ik ben wel een vrouw. Dus als je een slaapzak zoekt voor warke nachten is het prima.
Kennelijk wilde ik voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Deze slaapzak is niet geschikt voor temperaturen lager dan 15 graden
Soft , idk if it warm
My son used it for a camp in the woods and was very happy about it. It was warm enough with an outside temperature of 8 degrees.
Fijne slaapzak
Zoals beschreven , tevreden !
Très bien
Produkt sam w sobie jest rewelacyjny, spełnia moje oczekiwania, wszystko zdodne z opisem. Niestety przesyłka przyszła znacznie później niż zadeklarowano.
I used this for one night and woke up to the filling coming out of the seams. The seam isn’t ripped in anyway. The filling is coming out in between the stitches. Kept me warm in June, but cannot recommend as product is faulty.