2 slaapzakken besteld, maar 1 ...
2 slaapzakken besteld, maar 1 gekregen. Contact gehad via de chat, zou een mail ontvangen maar niks. Week later klantenservice gemaild. Hebben ze contact gehad met vervoerder? Waarom heeft vervoerder de slaapzak bij de voordeur geplaatst zonder mij toestemming? Vandaag mail klantenservice, vragen of ik 2de slaapzak heb ontvangen, nee dus. Waarom

