Mooie en stoere driewielfiets, vreemde service
Een heel mooie driewielfiets met een stoere uitstraling. Zit en fietst heerlijk. Een echte eyecatcher. Levering was in een grote doos en assemblage van de fiets moest thuis nog gebeuren, hierbij leverde Decathlon helaas geen enkele service of hulp. Dat viel vies tegen.
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Preparation (assembly, clamping, adjustment)

