NIET KOPEN. nu 1 zomer gebrui...
NIET KOPEN. nu 1 zomer gebruikt en het ventiel is direct kapot. Elke nacht dit ding moeten oppompen. Hoop dat ik mijn bon nog kan vinden. Dit is niet wat ik van decathlon gewend ben.
- Slaapkwaliteit
- Stevigheid
- Makkelijk te (de)monteren
- Prijs-kwaliteitverhouding

