Helaas niet de maat die het mo...
Helaas niet de maat die het moest zijn te krap.
- Rekbaar
- Vochtregulatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Helaas niet de maat die het moest zijn te krap.
Is gewoon heel klein, zelfs voor een meisje te klein
Ik heb maat XL gekocht, terwijl ik normaal M draag. Deze maat is nog steeds aan de kleine kant voor mij.
Een leuke broek om te zien.
Voor mij (1.85m) eigenlijk te kort en redelijk strak.
Gewoon een fijne legging en ook een leuke print!
Zit fijn en zakt niet af bij mijn billen.
Leuke legging, zit prima
Zacht materiaal, prima comfort
Staat goed, voelt goed, vooral zomer/nazomer/lente. In de winter draag ik er een dikke panty/legging onder voor extra warmte.
Hippe legging
Goede prijs kwaliteit