Perfect ontwerp, drinkt makkel...
Perfect ontwerp, drinkt makkelijker dan een standaard bidon
- Vermogen
- Thermische isolatie
- Beperkt smaak en geur
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Perfect ontwerp, drinkt makkelijker dan een standaard bidon
Dertig euro is veel geld voor een bidon die lekt en niet goed isoleert. Het is niet erg om een dertig euro te betalen voor een goed product, maar dit product deugt niet. Heel vervelend dat deze dure fles niet goed afsluit.
Een tijdlang gezocht naar een bidon, die in de winter je drank warm houdt en in de zomer koud. Verschillende exemplaren geprobeerd, maar geen van allen voldeed. Op de website van Decathlon zag ik uiteindelijk deze. Dus die ook maar eens geprobeerd en de verwachtingen werden waargemaakt. Na zo'n 2,5 uur fietsen, was mijn hete thee in de bidon nog
Goede afwerking bestelling en levering.
Nvt
Drinken is na 4 uur nog koud. Waarschijnlijk nog veel langer, maar dat heb ik nog niet getest. Ga nog een 2e bidon erbij bestellen. Jammer dat er maar 500cc in kan ipv 750cc
Me encanta
Idéal pour le cyclotourisme
rewelacyjny na gorące i zimne dni
L’ho travata in offerta ad un prezzo molto interessante. La utilizzo anche in ufficio. Veramente bella.