Helemaal goed
Woon in 's-Hertogenbosch, blij met de komst van decathlon, maar heel veel artikelen alleen online te bestellen, lastig met beoordeling maat en kwaliteit .een serieus minpunt
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gewicht
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Woon in 's-Hertogenbosch, blij met de komst van decathlon, maar heel veel artikelen alleen online te bestellen, lastig met beoordeling maat en kwaliteit .een serieus minpunt
gebruikt bij 10 gr, maar daarvoor te “dun”
Prima geregeld
Vriendelijke medewerkers
Ik heb hem aan naar werk in de informele bijeenkomsten
Fijne trui
Mooie trui. Erg goeie prijs kwaliteit
Stof voelt vrij warm aan, geretourneerd.
Lekker zittend tui. Licht gewicht.
Goede en snelle afhandeling van deze aankoop
Très bien!