kraag zit NIET goed
De kraag sluit absoluut slecht aan de hals, indien half geopend
- Warmte
- Ademend vermogen
- Bewegingsvrijheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
De kraag sluit absoluut slecht aan de hals, indien half geopend
Bevalt heel goed, is warm en comfortabel, draagt soepel. Ook geschikt als tussenlaag, bv bij bergwandelingen of fietsen. Voor meerdere sporten geschikt.
Lekker warm en soepel
gebruik de fleece onder mijn werkkleren.
werkruimte veranderd van 7 naar 18 maar door deze extra laag heb ik het nooit te warm of koud
/////
Paar x gedragen met wandelen , zit goed , met onze winters houd die je lekker warm, in de winkel aangepast dus verzekerd van de juiste maat.
Fijn produkt voor goede prijs
Lekker warm
Prijs is best oké
Prima ding! Ik gebruik hem niet perse voor sport, meer als een trui-voor-thuis.