Zit goed. Prima zeem. Fijne br...
Zit goed. Prima zeem. Fijne broek
- Zitcomfort
- Stabiliteit
- Vochtregulatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Zit goed. Prima zeem. Fijne broek
Ik vind het een hele fijne fietsbroek voor op de mountainbike. Het zit na 2á3 uur nog steeds goed . Geen last van schuren of irritatie van zweet. Perfecte fietsbroek
Zie mening in één zin
Zit goed ook op de middellange ritten 50-70 KM perfect
Broek met goede pasvorm
Erg goede zeem, blijft goed op z'n plek zitten, 1500km mee gefietst op vakantie.
prima broek met 2 zakken
Deze broek een half jaar in gebruik. Zit zeer comfortabel. Na 3000 is de stof op 1 van de naden bij het zitvlak wel al gaan scheuren.
Mijn man maat M of L normaal gesproken. Hiervan paste een L. Bij twijfel pak dus de grotere maat. Verder een prima fietsbroek voor kortere ritten. De bretels blijven goed zitten.
broek zit prima en neemt druk weg