Past goed bij de fiets
Past goed bij de fiets
- Vermogen
- Lichtgewicht
- Ergonomische greep
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Past goed bij de fiets
prima bidon van lekker zacht plastic maar ... de sticker die er op zit daarvan krijg je kleef pasta niet van de bidon. Ook niet met sticker verwijderaar en/of was benzine e.d. Dus mooie nieuwe bidon die plakt en ook direct beschadigd is, kortom s##t ding weggooid geld.
Inhoud zou wat groter mogen
Semplici e funzionali
Bella borraccia
Ras
Praktická za skvelú cenu
Recomendo
Standardní bidon. Tím, že je od Elite, je z kvalitního a odlehčeného materiálu.
Excellent dans tous les domaines