Heel fijn shirt
Zit geweldig, hele fijne stof, ademend. Prima koop.
- Comfort
- Sneldrogend
- Irritatiewerend
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Zit geweldig, hele fijne stof, ademend. Prima koop.
Zit geweldig, hele fijne stof, ademend. Prima koop.
Fijn T-shirt voor allerlei doeleinden. Ik gebruik ze vooral als gewoon kledingstuk in de zomer. Maar zijn ook uitstekend om mee te trainen en te zeilen. Ze zitten comfortabel, zijn luchtig, voelen koel en hebben een goede vocht absorptie. Drogen snel.
Heerlijk wandel T-shirt. Zit lekker ook als onder laag. En door het naadloos ontwerp ook goed te combineren met een rugzak.
Shirts (2 stuks)heel slordig in doosje gepropt samen met ander artikel. Dat kan netter. En niet goed nagekeken. In beide shirts zit een weeffoutje (witte vlek)
Had al zo’n shirt in winkel aangeschaft en was oké.
Shirt zelf is fijn. Prettig materiaal en zit lekker. Mooie kleur (groen) Voortaan maar weer in winkel kopen I.p.v. online. Kan ik
I love it
Fijn dragend mooi sluitend shirt. Ben er heel erg blij mee
Prima shirt. Alleen binnenin aan de bovenkant zit wel een irritant labeltje.
Fijne shirt is prima voor wandelaars
Heel fijn shirt, lekker zacht niet te warm kortom een echte aanrader voor de wandel liefhebber.