İyi ürün
Polar ürün biraz kaşındırıyor uzun kullanımlarda. Lakin sıcak tutar.
- Zachtheid
- Warmte
- Look / Design
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Polar ürün biraz kaşındırıyor uzun kullanımlarda. Lakin sıcak tutar.
Très couvrante et chaude
Utilisée quotidiennement
Facile à enfiler
Sıcak tutuyor ama yapısında bir problem var gibi kafada bi garip duruyor.
çok güzel bir ürün çok sıcak tutuyor
Pille könnyű és nagyon meleg,imádja kisfiam!
super
Super Agréable à porter est super chaud! Et le vent ne passe pas à travers 👍😜 DANIELE
Aşır sıcak tutuyor kış ayları için süper
Tarzı , duruşu gayet güzel. Sıcak tutuyor
Świetna czapka, nie dość, że ciepła to jeszcze stylowa.