Valt erg klein
Muts is mooi, maar valt klein. Is gewoon kindermaat.
- Warmte
- Look / Design
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Muts is mooi, maar valt klein. Is gewoon kindermaat.
Voor de prijs een hele fijne muts. Redelijk winddicht, bij harde wind gaat het nog wel door de muts heen. Ook bij de iets warmere dagen (5 tot 10 graden) nog prima te dragen. Comfort is goed en de kwaliteit van de weving ook. De muts zit ook fijn onder een capuchon van een winterjas.
Zit als gegoten en staat goed
Warm, best stijlvol en voor een habbekrats! :-)
Goed
Super
călduroasă si ușoară
Genial
chaud et confortable
Decent