mooi badpak
Prima badpak, alleen de padding leidt een eigen leven :-). Die heb ik eruit gehaald. Dan helemaal fijn.
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle reviews worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste reviews als eerste getoond.
Prima badpak, alleen de padding leidt een eigen leven :-). Die heb ik eruit gehaald. Dan helemaal fijn.
Prima badpak, alleen de padding leidt een eigen leven :-). Die heb ik eruit gehaald. Dan helemaal fijn.
Fijn badpak, prima pasvorm.
Past perfect. Oogt leuk.
Prima pasvorm voor mijn (grote) maat. Ziet er ook nog eens leuk uit. Die zachte buffercups hoeven voor mij niet, maar die zijn gemakkelijk eruit te halen. Ik hoop er lang mee te doen.
Fijn materiaal. Cups vulling wat lastig maar verder mooi
Dit badpak valt erg klein. Kwaliteit is prima.
Heel fijn badpak. Kleed mooi slank af en pijpjes verhullen veel. Fijn om te winterzwemmen als je toch wat gekleed wilt zijn of voor een wintervakantie met subtropisch zwembad. Persoonlijk vind ik het te gekleed voor in de zomer of strand maar dat is mijn mening. Om te sporten super. Heb 2 maten groter dan mijn normale maat. Maar dat is bij mij bij
Goede material
Blijft goed in chloorwater