sport_2sport

De verkoper is een ondernemer in de zin van artikel 43, lid 1, van het Burgerlijk Wetboek. Bij 2sport vindt u alles wat u nodig heeft voor uw fitness- of krachttraining. Of u nu een doorgewinterde sporter bent of net begint aan uw reis naar een mooi, gezond figuur, deze winkel voldoet aan al uw wensen. Bekijk vandaag nog ons assortiment!
Bedrijf
Teko sp. z o.o.Bedrijf # KRS 0000286569
Adres
Pyskowicka
41-807 Zabrze
PL
Retourbeleid
30_Dagen
De verkoper verklaart en bevestigt dat alle producten en diensten die hij op de Decathlon Marketplace aanbiedt, voldoen aan de vereisten van alle wet- en regelgeving die in de EU van kracht is.

Verkoopvoorwaarden

Dit artikel wordt verkocht door een vertrouwde Decathlon Marketplace-verkoper. Houd rekening met hun unieke servicevoorwaarden.
Retourkosten

Retourneren is gratis.

Juridische kennisgeving

1.ALGEMENE VOORWAARDEN (AV TECO): https://drive.google.com/file/d/1nElmTJ3xp6rpn7A-3b1MqhLI8eOPRAN4/view?usp=drive_link 2.Privacyverklaring TECO: https://drive.google.com/file/d/1xWUzsuQIbyLpMSW0CkwwnMVW7W0fEVj5/view?usp=drive_link

Terugbetalingsmodule

Retourneren is gratis.

Retourmodule

Retourneren is gratis.

Garantiemodaliteit

Klachtenregeling/ Nakoming overeenkomst en extra garantie/ODR TECO Klachtenregeling/ Nakoming overeenkomst en extra garantie 1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. 2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer. TEKO SP. Z O.O., ul. Pyskowicka 17, 41-807 Zabrze (POLEN), E-Mail: [email protected]. 3. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik. 4. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. 5. Een door de ondernemer, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst. 6. Onder extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van de ondernemer, diens toeleverancier, importeur of producent waarin deze aan de consument bepaalde rechten of vorderingen toekent die verder gaan dan waartoe deze wettelijk verplicht is in geval hij is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst. 7. De garantieperiode is 2 jaar vanaf de aankoopdatum. Garantieclaims moeten onmiddellijk worden ingediend nadat u zich binnen de garantieperiode bewust bent geworden van het defect. De garantie is geldig als deze samen met het aankoopbewijs (factuur) wordt overlegd. 8. De beoordeling van de aard van het gebrek en de wijze waarop de klacht wordt opgelost, wordt uitgevoerd door de vertegenwoordiger van de Verkoper of de Garant. Geschillenbeslechting voor consumenten en meer informatie 1. In overeenstemming met artikel 14 paragraaf 1-2 verordening van het Europees Parlement en de Raad (EU) nr 524/2013 van 21 mei 2013, zijn we vastbesloten om informatie te plaatsen over het ODR-platform. 2. Platform ODR (Online Dispute Resolution) werd opgericht om onafhankelijke, niet-gerechtelijke beslechting van geschillen tussen consumenten en ondernemers via het internet te vergemakkelijken. 3. Deze geschillen hebben betrekking op contractuele verplichtingen die voortvloeien uit online verkopen of servicecontracten tussen consumenten uit de Europese Unie en ondernemers en hun bedrijven dat binnen Europese Unie zijn gevestigd. 4. Consumenten die willen profiteren van de mogelijkheid van een minnelijke regeling van geschillen met betrekking tot online winkelen, kunnen hun klacht indienen bijvoorbeeld via Internet platform ODR van de EU: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. 5. We willen ook graag informatie doorgeven dat TECO behout zich het recht van de weigering om te profiteren van de oplossing van het geschil dankzij bemiddeling die door ODR-platform gemeld wordt.

Levertijden van vervoerders

De producten worden van maandag tot en met vrijdag verzonden, de verzendtijd bedraagt maximaal 24 uur na bestelling. De levertijd bedraagt 2-3 werkdagen.