Physionics partner

Of je nu gek bent op gewichtheffen of yoga, je vindt het juiste materiaal voor jou in de productselectie van physionics®. Maak je thuisgym compleet met een gewichtenbank en halters of creëer een rustige en comfortabele oase voor je pilatesroutine met hoogwaardige en goedkope producten van physionics®
Bedrijf
Ichica bvBedrijf # 69775656
Adres
Lemelerbergweg 62
1101AW Amsterdam
NL
Retourbeleid
30_Dagen
Bezig met laden...

Verkoopvoorwaarden

Dit artikel wordt verkocht door een vertrouwde Decathlon Marketplace-verkoper. Houd rekening met hun unieke servicevoorwaarden.
Retourkosten

Retourneren is kosteloos. Je kunt via de klantenservice van Decathlon een retourlabel aanvragen.

Terugbetalingsmodule

Bij een retour gezonden product dat voldoet aan de retourvoorwaarden of garantievoorwaarden, zal de ondernemer binnen 14 dagen na akkoord de verschuldigde terugbetaling uitvoeren.

Retourmodule

1) De consument kan de koop op afstand zonder opgave van reden ontbinden tot een termijn van 30 dagen is verstreken, na: a) bij een overeenkomst tot het verrichten van diensten: de dag waarop de overeenkomst wordt gesloten. b) bij een consumentenkoop: i) de dag waarop de consument of een door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen; ii) de dag waarop de consument of een door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste product heeft ontvangen, indien de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld die afzonderlijk worden geleverd; iii) de dag waarop de consument of een door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen indien de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen; of iv) de dag waarop de consument of een door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de eerste zaak heeft ontvangen voor een overeenkomst die strekt tot de regelmatige levering van zaken gedurende een bepaalde periode. 3) Het enkel terugsturen van het product wordt niet gezien als het uitoefenen van het recht van ontbinding. Op het enkel terugsturen van het product door de consument is art. 10 van deze voorwaarden van overeenkomstige toepassing. 4) De consument is verantwoordelijk voor een correcte terugzending van het product in een deugdelijke verpakking. Onder een deugdelijke verpakking wordt in ieder geval verstaan de onbeschadigde verpakking waarin het product aan de consument geleverd is. 5) Op de consument rust de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het in lid 1 bedoelde recht. 6) De ondernemer is niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan het product veroorzaakt door een, voor het terugsturen, door de consument ingeschakelde derde. Op de consument rust de bewijslast voor het op juiste wijze verzenden en verzekeren van het product in geval van vermissing of beschadiging gedurende de terugzending. 7) Ruilen van een product is niet mogelijk. Het staat de consument vrij om een overeenkomst, binnen de in lid 1 gestelde termijn, te ontbinden en een nieuw product te bestellen.

Garantiemodaliteit

1) De ondernemer hanteert een garantietermijn van 1 jaar, tenzij expliciet in het aanbod anders is vermeld of de garantietermijn gezien de aard van het product onredelijk is. 2) In het geval van refurbished producten hanteert de ondernemer een garantietermijn van 6 maanden, tenzij expliciet anders is overeengekomen. 3) De garantie geldt niet, indien het gebrek te wijten is aan: a) onoplettendheid van de consument; b) oneigenlijk gebruik van het product; c) gebruiksschade; d) opzettelijke beschadiging; of e) nagelaten verzorging van het product. 4) Het recht op garantie vervalt indien consument reparaties aan het product heeft uitgevoerd, dan wel heeft laten uitvoeren door een derde die niet is ingeschakeld door ondernemer. Eventuele reparatiekosten gemaakt voor de reparatie door een externe derde die niet is ingeschakeld door ondernemer worden niet vergoed, tenzij expliciet anders is overeengekomen. 5) De ondernemer gaat ervan uit dat een product ondeugdelijk was toen de consument het product kocht, indien het gebrek zich binnen zes maanden na aankoop openbaart, tenzij de aard van het product zich daartegen verzet. 6) De consument moet binnen twee maanden nadat het gebrek zich heeft geopenbaard, daarvan schriftelijk op ondubbelzinnige wijze melding maken bij de ondernemer, met inachtneming van hetgeen bepaald in art 1 onder h van deze voorwaarden. In ieder geval wordt onder ondubbelzinnige schriftelijke wijze verstaan het sturen van een email naar [email protected] waarin het gebrek wordt toegelicht. 7) Indien het gebrek niet binnen twee maanden na het openbaren gemeld is bij de ondernemer, vervalt het recht op garantie. 8) De ondernemer probeert te allen tijde eerst het product te repareren. Indien reparatie in redelijkheid niet mogelijk is, biedt de ondernemer een vervangend product aan. De consument heeft pas recht op restitutie van het aankoopbedrag indien reparatie redelijkerwijs niet mogelijk is en geen vervangend product geleverd kan worden. 9) Reparatie is kosteloos indien het gebrek zich binnen zes maanden na aankoop heeft geopenbaard. Afhankelijk van de omstandigheden van het geval kunnen kosten voor reparatie in rekening gebracht worden, indien het gebrek zich na zes maanden heeft geopenbaard. De consument wordt te allen tijde eerst op de hoogte gebracht van de kosten van reparatie, alvorens de ondernemer tot de reparatie overgaat. 10) Valt de reparatie niet onder de garantie, maar is reparatie in redelijkheid wel mogelijk, dan kan toch tot de reparatie overgegaan worden. De consument wordt per e-mail van de mogelijkheid tot en de kosten van reparatie op de hoogte gebracht. Tot de reparatie wordt overgegaan indien de consument hiervoor toestemming heeft gegeven. 11) De ondernemer streeft naar een reparatietijd van vier tot acht weken. Is de ondernemer afhankelijk van voor de reparatie ingeschakelde derden of levering van onderdelen door ingeschakelde derden, dan streeft ondernemer naar een reparatietijd van tot drie of vier maanden. 12) Geen beroep op ontbinding kan worden gedaan vanwege een te lange doorlooptijd van de reparatie, zelfs niet indien de reparatietijd langer duurt dan de streeftermijn. 13) De garantietermijn wordt, in geval van reparatie, opgeschort gedurende de termijn dat het product ter reparatie is aangeboden.

Levertijden van vervoerders

Leveringstijd van de producten is tussen de 3 en 5 werkdagen.