Maak een afspraak in onze winkel
Voor onderhoud en reparaties van diverse producten zoals fietsen, fitnesstoestellen, SUP's, tenten en kleding. Maar ook voor het inruilen van producten (BuyBack) of een e-bike Test & Ride afspraak.
Hoe werkt een afspraak?
Maak online een afspraak
Kies de gewenste service, datum en tijd. Zo weet je zeker dat je in onze winkel geholpen wordt.
Kom langs bij de winkel
Wij checken jouw product. Zo bepalen we wat er nodig is voor het onderhoud, reparaties of BuyBack.
We gaan met je product aan de slag
Via email houden we je op de hoogte van de voortgang en laten we weten wanneer het product klaar is.
Klaar voor nieuwe avonturen
Haal jouw gerepareerde product op, of geniet van de waardebon die je ontvangt!
Onze verschillende diensten
Repair
Bij onze Decathlon winkels kunnen veel van onze producten gerepareerd worden. Denk bijvoorbeeld aan fietsen, fitnesstoestellen, SUP's en tenten. Daarnaast repareren we ook textiel. Laat jouw Decathlon kleding, rugzak of slaapzak bij ons repareren.
BuyBack
Heb je Decathlon sportproducten in huis die je niet meer gebruikt? Ruil ze dan bij ons in voor een giftcard. Dan zetten wij ze in als Second Life-product. Je kan producten inruilen in al onze winkels, behalve bij Decathlon Wibautstraat. Welke producten je kunt inruilen, vind je op de BuyBack pagina.
Test & Ride
Test voordat je koopt. Vergelijk verschillende e-bikes en krijg advies van een expert. Kies een tijdstip in je dichtsbijzijnde winkel, en onze experts staan klaar om na de test al jouw vragen te beantwoorden.
Bedrukken
Naam en rugnummer of een korte tekst en een logo? Personaliseer je sportuitrusting en breng je creatieve ideeën tot leven! Breng je product naar de winkel en we helpen je daar graag verder. Je hoeft hier geen afspraak voor te maken. Let op, het bedrukken kan alleen bij Decathlon producten.
Voor welke producten kan ik een afspraak maken?
Fietsen & E-bikes
Kamperen
Wintersport
Watersport
Fitness & krachttraining
Textiel & kleding
Veelgestelde vragen
Vind antwoord op de meestgestelde vragen. Jouw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken via de telefoon, email of chat.
Welke service moet ik kiezen?
Kies de service waarvan jij denkt dat die nodig is. Tijdens de afspraak wordt een diagnose vastgesteld en wordt er afgestemd wat de beste vervolgstap is. Het is dus geen probleem als de service die je hebt gekozen, misschien niet geheel de juiste is of niet compleet.