TWONAV EU

Het TwoNav-verhaal begon in 2001 toen Ivan Twose, gevolgd door een groep enthousiastelingen, software begon te ontwikkelen voor het verifiëren van waypoints bij paraglidingkampioenschappen. Twee jaar later, na het succes en het harde werk van het team, lanceerden we een versie van de software voor grondsporten, Land, die dezelfde nauwkeurigheid en veiligheid bood als de vorige software, maar voor het plannen van routes voor verschillende buitendisciplines. Gedreven door de opwinding van het
Bedrijf
COMPEGPS TEAM SLBedrijf # B63123962
Adres
Calle Draper 13
08350 Barcelona
ES
Retourbeleid
30_Dagen
De verkoper verklaart en bevestigt dat alle producten en diensten die hij op de Decathlon Marketplace aanbiedt, voldoen aan de vereisten van alle wet- en regelgeving die in de EU van kracht is.

Verkoopvoorwaarden

Dit artikel wordt verkocht door een vertrouwde Decathlon Marketplace-verkoper. Houd rekening met hun unieke servicevoorwaarden.
Retourkosten

Gratis retour

Terugbetalingsmodule

Alle van u ontvangen bedragen worden terugbetaald met dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt, tenzij anders is bepaald. COMPEGPS TEAM S.L. kan de terugbetaling inhouden totdat het product is ontvangen, de reden van herroeping of totdat u het retourformulier verstrekt, afhankelijk van welke voorwaarde het eerst van toepassing is. In het geval van een ongerechtvaardigde vertraging door COMPEGPS TEAM S.L. bij het verstrekken van een terugbetaling kunt u het dubbele van het betaalde bedrag claimen, onverminderd het vergoeden van eventuele schade die hoger is dan dit bedrag.

Retourmodule

Alle producten moeten rechtstreeks aan COMPEGPS TEAM S.L. worden geretourneerd. op C/ Joan Draper i Fossas 13 08350, Arenys de Mar, Barcelona (Spanje) zonder onnodige vertragingen, en in ieder geval binnen veertien kalenderdagen vanaf de datum waarop het herroepingsrecht formeel wordt geclaimd. Deze termijn wordt geacht te zijn vervuld als u het product retourneert voordat de termijn is verstreken. De kosten voor het retourneren van het product zijn voor uw rekening. De geretourneerde producten dienen in perfecte staat, ongebruikt en in de originele verpakking te zijn. Om problemen tijdens de verzending te voorkomen, vragen we u ervoor te zorgen dat het pakket goed wordt beschermd en verzegeld. Eenmaal ontvangen, zullen we de staat ervan controleren. Zodra we hebben bevestigd dat het/de artikel(en) en alle bijbehorende onderdelen, accessoires, relatiegeschenken en documentatie compleet en in goede staat zijn, zullen we u het geld terugbetalen.

Garantiemodaliteit

Elk product dat op de website wordt aangeboden, wordt gegarandeerd door zijn leverancier. COMPEGPS TEAM S.L. biedt een dienst na verkoop. Voor de duur van de garantie kan de klant deze service aanvragen door naar het COMPEGPS TEAM S.L. vestiging, door te schrijven naar de klantenservice, een e-mail te sturen naar [email protected] of door naar de verkooppunten te gaan die door de verkoper zelf zijn opgegeven. Bel bij twijfel het klantenservicenummer (+44) 20 3936 5305 of stuur een e-mail naar [email protected]. COMPEGPS TEAM S.L. zal gedurende een periode van twee jaar na levering eventuele gebreken in de op haar website aangeboden producten herstellen. COMPEGPS TEAM S.L. biedt een dienst na verkoop. Voor de aangegeven periode kan de klant deze service aanvragen door naar het COMPEGPS TEAM S.L. vestiging, door te schrijven naar de klantenservice, een e-mail te sturen naar [email protected] of door naar de verkooppunten te gaan die door de verkoper zelf zijn opgegeven. Bel bij twijfel het klantenservicenummer (+44) 20 3936 5305 of stuur een e-mail naar [email protected].

Levertijden van vervoerders

Levertijd is ongeveer 2-3 werkdagen (UPS)