Sportano EU

Sportano is een modern multibrand platform dat de beste merken en producten uit bijna elke sportdiscipline samenbrengt op één plek. Wij bieden het grootste assortiment merkartikelen voor sportliefhebbers, zodat iedereen - beginner, liefhebber of professional - snel kan vinden wat hij of zij nodig heeft. Het is onze missie om een sportieve levensstijl te promoten door sportieve energie over te brengen op mensen die net aan hun sportavontuur zijn begonnen en door het sportniveau onder
Bedrijf
SPORTANO.COM Sp. z o.o.Bedrijf # 0000896178
Adres
Wrocławska 17B lok 15-16,,,,,,,,,,,,
65-427 ZIELONA GÓRA
PL
Retourbeleid
30_Dagen

Verkoopvoorwaarden

Dit artikel wordt verkocht door een vertrouwde Decathlon Marketplace-verkoper. Houd rekening met hun unieke servicevoorwaarden.
Retourkosten

Retourzendingen zijn voor rekening van de verkoper.

Terugbetalingsmodule

Terugbetalingsvoorwaarden Teruggestuurde goederen zullen worden terugbetaald binnen 14 dagen na de datum van ontvangst van het product door de verkoper. De terugbetaling geschiedt uitsluitend op dezelfde betaalwijze, gebruikt bij het maken van de bestelling, zonder uitzondering. De terugbetaling vindt plaats in dezelfde vorm als de betaling voor de bestelling. Zodra de retourzending is geaccepteerd, wordt het geld binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde pakket aan je terugbetaald. In de praktijk wordt het geld binnen 3 tot 5 werkdagen op je rekening bijgeschreven.

Retourmodule

Retourvoorwaarden 30 dagen vanaf de datum van levering van de bestelling door het transportbedrijf. Retourkosten zijn gratis. Ruilen en retourneren van producten VERKOCHT DOOR "SPORTANO" is niet mogelijk in Decathlon-winkels en -magazijnen. Informatie over de toestand van het product: Het product moet ongebruikt en in de originele staat zijn. Informatie over de verpakking: Het product moet in de originele verpakking worden geretourneerd. Retouradres: SPORTANO Sp. z o.o. ul. Nowy Kisielin - Innowacyjna 15 66-002 Zielona Góra Informatie over de reden van terugzending: Specificeer de reden voor retour, zoals defect product, verkeerde maat, niet zoals beschreven, etc. De maximumtermijn voor terugbetaling vanaf de levering tot de transporteur bedraagt 14 kalenderdagen. De terugbetaling gebeurt op dezelfde betalingswijze als de aankoop. A) Als er GEEN retourlabel in het pakket zit: Ga naar jouw klantenaccount op decathlon.nl en klik vervolgens door naar ‘mijn bestellingen’. Klik op de bestelling die je graag wil retourneren. Onder ‘ordergegevens’ zal je kunnen doorklikken op ‘creëer een retourzending/omruiling’. Vervolgens zal je een etiket/verdere instructies kunnen aanvragen bij de verkoper. Binnen de 48 werkuren zal onze klantenservice alle verdere informatie bezorgen voor het vervolledigen van je retourzending. B) Als er een retourlabel wordt meegeleverd: Verpak uw artikelen veilig, in de originele doos. Plak het retourlabel op een zichtbare plek van het pakket. Stuur naar het bovenstaande retouradres. Retourkosten Retourkosten zijn gratis.

Garantiemodaliteit

1. De grondslag en omvang van de aansprakelijkheid van de verkoper jegens de consument, indien het verkochte product een materieel of juridisch gebrek vertoont (garantie), worden bepaald door de bepalingen van het Burgerlijk Wetboek, met name de artikelen 556 en volgende van het Burgerlijk Wetboek. 2. Op de producten die in de online shop worden aangeboden, kan de garantie van de fabrikant van toepassing zijn. De gedetailleerde voorwaarden van de garantie en de duur ervan worden dan vermeld op de garantiekaart die door de garantieverstrekker wordt uitgegeven en bij het product wordt gevoegd. 3. De verkoper is verplicht de consument een product zonder gebreken te leveren. 4. Een klacht met betrekking tot het gekochte product kan door de consument, in het bijzonder schriftelijk, worden ingediend op het volgende adres SPORTANO Sp. z o.o. ul. Nowy Kisielin - Innowacyjna 15, 66-002 Zielona Góra of per e-mail naar: [email protected]. Het is meestal een goed idee om het product samen met de klacht aan de verkoper te geven, zodat de verkoper het kan onderzoeken. 5. Als het verkochte product een gebrek vertoont, kan de consument, in overeenstemming met de bepalingen van het Burgerlijk Wetboek: a) Een verklaring van prijsvermindering of ontbinding van de koopovereenkomst indienen, tenzij de verkoper onmiddellijk en zonder onnodige overlast voor de consument het gebrekkige product vervangt door een product zonder gebreken of het genoemde gebrek opheft. De verminderde prijs moet evenredig blijven aan de prijs die in de overeenkomst is overeengekomen, waarbij de waarde van het gebrekkige product wordt gerelateerd aan de waarde van het product zonder gebreken. De consument kan de overeenkomst niet ontbinden als het gebrek in het product van geringe betekenis is; b) Vragen om vervanging van het gebrekkige product door een product zonder gebreken of om opheffing van het gebrek. De verkoper is verplicht om binnen een redelijke termijn en zonder onnodige overlast voor de consument het gebrekkige product te vervangen door een product zonder gebreken of het gebrek te verhelpen. 6. De consument kan van de verkoper verlangen dat hij het verkochte product vervangt door een product zonder gebreken of, in plaats van het product te vervangen, het gebrek herstelt, tenzij het onmogelijk is het product in overeenstemming te brengen met de overeenkomst volgens de keuze van de consument of dit buitensporige kosten zou meebrengen in verhouding tot de door de verkoper voorgestelde methode. Bij de beoordeling of de kosten buitensporig zijn, wordt rekening gehouden met de waarde van het product zonder gebrek, de aard en de omvang van het geconstateerde gebrek en het ongemak waaraan de consument zou worden blootgesteld door een andere wijze van genoegdoening. 7. De verkoper raadt de consument aan om in de beschrijving van de klacht te vermelden: (i) informatie en omstandigheden met betrekking tot het onderwerp van de klacht, in het bijzonder het soort gebrek en de datum waarop het gebrek zich voordeed; (ii) het verzoek om middelen om het product in overeenstemming te brengen met de koopovereenkomst of om een vermindering van de prijs of beëindiging van de koopovereenkomst; en (ii) de contactgegevens van de persoon die de klacht indient - dit zal de afhandeling van de klacht door de verkoper vergemakkelijken en versnellen. De vereisten in de vorige zin zijn slechts aanbevelingen en hebben geen invloed op de effectiviteit van claims die worden ingediend door de genoemde aanbeveling te omzeilen. 8. De verkoper zal onverwijld, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst, op de klacht van de consument reageren. Indien de consument om vervanging van de goederen of om opheffing van het gebrek heeft verzocht of een verklaring van prijsvermindering met vermelding van het bedrag van de vermindering heeft afgegeven en de verkoper niet binnen 14 dagen op dit verzoek heeft gereageerd, wordt hij geacht dit verzoek te hebben ingewilligd. 9. Indien het voor het reageren op de claim van de consument of voor het uitoefenen van de rechten van de consument uit hoofde van de garantie noodzakelijk is het product aan de verkoper te leveren, is de consument verplicht het product op kosten van de verkoper te leveren op het volgende adres: SPORTANO Sp. z o.o. ul. Nowy Kisielin - Innowacyjna 15, 66-002 Zielona Góra. Indien echter door het soort defect, het soort product of de manier waarop het is geassembleerd, de levering van het product door de consument onmogelijk of buitensporig moeilijk zou zijn, kan de consument worden gevraagd om het product ter beschikking te stellen van de verkoper, na het overeenkomen van de termijn, op de plaats waar het product zich bevindt, of om de verkoper foto's van het product te bezorgen. 10. De verkoper is aansprakelijk uit hoofde van de garantie als een fysiek gebrek wordt ontdekt vóór het verstrijken van twee jaar vanaf de datum van levering van het product aan de consument.

Levertijden van vervoerders

Transport en levertijd Levertijd (voorbereiding + levering): Standaard levertijd bedraagt 3 tot 5 werkdagen. Vervoerder: DPD Volumineuze producten: Specifieke levertijd en vervoerder zullen worden meegedeeld bij de bestelling.