Siroko Solutions S.L.

Zonnebrillen, kleding, sport en content marketing bedrijf.
Bedrijf
Siroko Solutions S.L.Bedrijf # ESB52537651
Adres
Plaza de Agosto Nº6 - 2º
33201 Gijón
ES
Retourbeleid
30_Dagen
Bezig met laden...

Verkoopvoorwaarden

Dit artikel wordt verkocht door een vertrouwde Decathlon Marketplace-verkoper. Houd rekening met hun unieke servicevoorwaarden.
Retourkosten

Als je ons product hebt gekocht en het zit niet lekker, kun je het makkelijk terugsturen. Je krijgt het volledige aankoopbedrag van het artikel terug, en we zorgen voor een vooraf betaalde retourlabel voor de verzendkosten die in rekening zijn gebracht bij het plaatsen van je bestelling. Let op: je hebt dertig (30) kalenderdagen vanaf de ontvangst van het product om een retour aan te vragen.

Terugbetalingsmodule

* Retourzendingen wegens fabricagefouten. De gebruiker kan elk product met een fabricagefout gratis retourneren naar SIROKO. Om een omruiling of retourzending aan te vragen, moet je contact met ons opnemen met vermelding van je bestelnummer, de reden voor de omruiling en de naam van het product. Dit kan via het contactformullier. De gebruiker heeft een periode van een maand om SIROKO op de hoogte te brengen van zijn ontevredenheid over het product, met vermelding van het model of de naam van het product, samen met een foto ervan en een beschrijving van de ondervonden gebreken. Na het verstrijken van de voornoemde periode, zal SIROKO niet aansprakelijk zijn voor enige geclaimde schade. Na ontvangst van deze kennisgeving, zal SIROKO je binnen 3 dagen informeren of we akkoord gaan met de retourzending van het product, in welk geval SIROKO zal overgaan tot het regelen van de overdracht. Om de correcte afhaling van het product te garanderen, moeten alle labels, verpakkingen, documenten en originele accessoires aanwezig zijn, en het referentienummer van de bestelling moet duidelijk zichtbaar zijn op de verpakking of op het externe etiket, anders behoudt SIROKO zich het recht voor om de retourzending van het product te weigeren. Na ontvangst van het product en na controle van de gebreken, zal SIROKO overgaan tot de vervanging van het product door een artikel met identieke kenmerken, zonder kosten voor de klant. * Herroepingsrecht De Klant beschikt over een maximumtermijn van dertig (30) kalenderdagen vanaf de datum van ontvangst van het Product om SIROKO op de hoogte te stellen van de volledige of gedeeltelijke herroeping van zijn aankoop van het Product, in overeenstemming met de geldende wetgeving. Na het verstrijken van dertig (30) kalenderdagen, zal SIROKO geen retourzendingen van een aangekocht Product meer accepteren als gevolg van herroeping. Om van dit systeem gebruik te maken, moet het produkt zich in dezelfde staat bevinden als waarin het ontvangen werd, met de originele etikettering. De klant moet het produkt in dezelfde doos of zak of in een gelijksoortige verpakking verzenden. Indien het product niet in de originele verpakking wordt verzonden, kan het product in waarde verminderen. Om een correcte retourzending van het product te garanderen, moeten alle etiketten, verpakkingen, documenten en originele accessoires aanwezig zijn, en moet het referentienummer van de bestelling duidelijk zichtbaar zijn op de verpakking of op het etiket aan de buitenkant, anders behoudt SIROKO zich het recht voor de retourzending van het product te weigeren.

Retourmodule

* Retourzendingen wegens fabricagefouten. De gebruiker kan elk product met een fabricagefout gratis retourneren naar SIROKO. Om een omruiling of retourzending aan te vragen, moet je contact met ons opnemen met vermelding van je bestelnummer, de reden voor de omruiling en de naam van het product. Dit kan via het contactformullier. De gebruiker heeft een periode van een maand om SIROKO op de hoogte te brengen van zijn ontevredenheid over het product, met vermelding van het model of de naam van het product, samen met een foto ervan en een beschrijving van de ondervonden gebreken. Na het verstrijken van de voornoemde periode, zal SIROKO niet aansprakelijk zijn voor enige geclaimde schade. Na ontvangst van deze kennisgeving, zal SIROKO je binnen 3 dagen informeren of we akkoord gaan met de retourzending van het product, in welk geval SIROKO zal overgaan tot het regelen van de overdracht. Om de correcte afhaling van het product te garanderen, moeten alle labels, verpakkingen, documenten en originele accessoires aanwezig zijn, en het referentienummer van de bestelling moet duidelijk zichtbaar zijn op de verpakking of op het externe etiket, anders behoudt SIROKO zich het recht voor om de retourzending van het product te weigeren. Na ontvangst van het product en na controle van de gebreken, zal SIROKO overgaan tot de vervanging van het product door een artikel met identieke kenmerken, zonder kosten voor de klant. * Herroepingsrecht De Klant beschikt over een maximumtermijn van dertig (30) kalenderdagen vanaf de datum van ontvangst van het Product om SIROKO op de hoogte te stellen van de volledige of gedeeltelijke herroeping van zijn aankoop van het Product, in overeenstemming met de geldende wetgeving. Na het verstrijken van dertig (30) kalenderdagen, zal SIROKO geen retourzendingen van een aangekocht Product meer accepteren als gevolg van herroeping. Om van dit systeem gebruik te maken, moet het produkt zich in dezelfde staat bevinden als waarin het ontvangen werd, met de originele etikettering. De klant moet het produkt in dezelfde doos of zak of in een gelijksoortige verpakking verzenden. Indien het product niet in de originele verpakking wordt verzonden, kan het product in waarde verminderen. Om een correcte retourzending van het product te garanderen, moeten alle etiketten, verpakkingen, documenten en originele accessoires aanwezig zijn, en moet het referentienummer van de bestelling duidelijk zichtbaar zijn op de verpakking of op het etiket aan de buitenkant, anders behoudt SIROKO zich het recht voor de retourzending van het product te weigeren.

Garantiemodaliteit

SIROKO BEPERKTE GARANTIE Alle zonnebrillen van Siroko hebben een garantie van drie jaar (in de Europese Unie en wereldwijd) tegen het risico van breuk als gevolg van fabricage- en materiaalfouten die zich voordoen na de datum van levering van het artikel. Krassen op de lenzen worden beschouwd als normale tekenen van slijtage en vallen niet onder deze garantie, tenzij de koper kan aantonen dat het artikel deze gebreken reeds vertoonde op het tijdstip van levering. Elke wijziging van het product door de klant leidt tot het verlies van elk recht op deze garantie. Deze garantie, die deel uitmaakt van het contract, is onderworpen aan het recht dat van toepassing is op de door de klant gekochte goederen en is zonder beperking van toepassing. VERZORGING, GEBRUIK, NALEVING EN DEFINITIES, REINIGING EN ONDERHOUD Om de superieure optische kwaliteit van uw lenzen te behouden, wordt uw nieuwe Siroko zonnebril geleverd met een speciaal ontworpen stoffen zakje voor onderhoud en opslag. Was de tas regelmatig met de hand en zorg ervoor dat hij goed droogt. Gepolariseerde glazen hebben een dunne reflecterende film die is ontwikkeld om schittering te verminderen en het contrast te verbeteren. Deze coating moet met bijzondere zorg worden behandeld om krassen te voorkomen. HOE KUNT U AANSPRAAK MAKEN OP GARANTIE Als u vragen hebt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via de verschillende contactmethoden die op onze website www.siroko.com worden vermeld.

Levertijden van vervoerders

SIROKO verzendt naar bijna elk land in de wereld. De verzendkosten zijn afhankelijk van het geografische gebied van levering en het soort transportmiddel dat wordt gebruikt. Tijdens het afrekenproces zie je steeds de definitieve kosten van je zending. Bovendien kan je kiezen tussen verschillende verzendmethoden, afhankelijk van je locatie. Tot slot is gratis verzending in bepaalde landen mogelijk voor een minimumbestelbedrag dat tijdens het afrekenen wordt gespecificeerd: €60 in Spanje (schiereiland en Balearen) en Portugal, €90 of €125 in andere geselecteerde landen. *Wij verzenden niet naar postbussen of militaire basissen. Douanekosten en -heffingen De bovenstaande kosten verwijzen alleen naar de verzendkosten, maar zijn exclusief eventuele douanerechten, zoals invoerrechten of belastingen voor een specifieke locatie (tenzij anders vermeld*). SIROKO is niet verantwoordelijk voor deze kosten, die door de koper betaald moeten worden. *Voor Canada, Colombia, Mexico en het Verenigd Koninkrijk zijn de invoerrechten inbegrepen wanneer je kiest voor verzending met DHL Express.