Nocika SAS

Het bieden van echte technische en commerciële expertise met behoud van de specialistische aanpak en de kwaliteit van de service waar Nocika bekend om staat: dat is wat Nocika en zijn medewerkers al meer dan 20 jaar elke dag doen
Bedrijf
NocikaBedrijf # 43454763400072
Adres
1200 avenue des Ventadouiro,,,,,,
13300 Salon de Provence
FR
Retourbeleid
30_Dagen
De verkoper verklaart en bevestigt dat alle producten en diensten die hij op de Decathlon Marketplace aanbiedt, voldoen aan de vereisten van alle wet- en regelgeving die in de EU van kracht is.

Verkoopvoorwaarden

Dit artikel wordt verkocht door een vertrouwde Decathlon Marketplace-verkoper. Houd rekening met hun unieke servicevoorwaarden.
Retourkosten

Retourkosten zijn gratis.

Terugbetalingsmodule

Geretourneerde producten worden binnen 14 dagen na ontvangst van het product door de verkoper terugbetaald. ontvangst van het product door de verkoper. Terugbetalingen worden alleen gedaan met dezelfde betaalmethode als waarmee de bestelling is geplaatst, geen uitzonderingen.

Retourmodule

30 dagen vanaf de datum van levering van de bestelling door de vervoerder. - De retourkosten zijn gratis. - Ruilen en retourneren van producten VERKOCHT DOOR “NOCIKA” is niet mogelijk in de winkels of magazijnen van Decathlon. - Informatie over de staat van het product : ___ (bv. nieuw) - Informatie over de verpakking: ___ (bv. verpakt in de originele verpakking) - Retouradres: Nocika SAS: 1200 Avenue des Ventadouiro, 13300 Salon de Provence, FRANKRIJK. - Informatie over de reden van retourzending : ___ - De maximale retourtermijn vanaf de levering aan de vervoerder is 30 kalenderdagen. - Voor het retourneren moet dezelfde betalingsmethode worden gebruikt als voor de aankoop. A) Als er GEEN retouretiket in het pakket zit: Ga naar je klantenaccount op decathlon.be en klik op “mijn bestellingen”. Klik op de bestelling die je wenst terug te sturen. In de “bestelgegevens kun je klikken op “een retourzending/omruiling aanmaken”. Je kunt dan aan de verkoper een extra etiket/instructies vragen. Binnen 48 werkuren zal onze klantenservice je voorzien van alle informatie die je nodig hebt om een retourzending te maken. B) Als er een retouretiket is bijgevoegd 1. Verpak de producten zorgvuldig in de originele doos. 2. Plak het retouretiket op een duidelijk zichtbare plaats op het pakket. 3. Stuur het pakket naar het aangegeven retouradres. In overeenstemming met artikel L221-28 van de Franse consumentenwetgeving kan het herroepingsrecht niet worden uitgeoefend voor de volgende producten: Producten die audio- of video-opnamen of computersoftware bevatten als deze na levering door de Klant zijn ontzegeld (cd's, dvd's, SD-navigatiekaarten), Producten die volgens specificaties van de Klant zijn gemaakt of duidelijk zijn gepersonaliseerd (kabels). Producten die geopend zijn en niet geretourneerd kunnen worden om redenen van hygiëne of gezondheidsbescherming, producten die na levering en door hun aard onlosmakelijk vermengd zijn met andere goederen van de Klant, producten waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop NOCIKA geen invloed heeft en die zich waarschijnlijk zullen voordoen tijdens de herroepingstermijn. Producten die zijn gebruikt en geretourneerd, worden automatisch onderworpen aan een minimale waardevermindering van 30 %.” Producten moeten worden geretourneerd in hun oorspronkelijke verpakking en staat, met alle accessoires en instructies en ongebruikt. Producten die beschadigd of incompleet zijn of waarvan de oorspronkelijke verpakking beschadigd is, worden niet geaccepteerd. De Klant is alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van het Product als gevolg van een andere behandeling dan die welke nodig is om de aard, de kenmerken en de goede werking van het goed vast te stellen. Producten die worden geretourneerd onder rembours of voor revisie worden systematisch geweigerd door NOCIKA en teruggestuurd naar de afzender. Voor het retourneren van Producten “buiten de maat” kan de Klant deze rechtstreeks naar het magazijn van Salon-de-Provance sturen met eigen middelen of een vervoerder van zijn keuze gebruiken. NOCIKA raadt aan een verzekerde manier van transport te kiezen (koerier of aangetekende brief met ontvangstbevestiging). De Klant is verantwoordelijk voor verlies, schade of vertraging van de retourzending totdat de retourzending door NOCIKA is ontvangen.

Garantiemodaliteit

Voor producten gekocht op Decathlon.nl geldt een garantie van twee jaar vanaf de datum van levering van de goederen. De garantie geldt zolang deze te wijten is aan een defect veroorzaakt door normaal gebruik van het product of een fabricagefout. Het product kan worden hersteld, vervangen of terugbetaald afhankelijk van de beoordeling van het gebrek die zal worden uitgevoerd door de verkoper. Voeg alle nodige documenten toe voor de activering van de garantie of een eventuele verlengde garantie (aankoopfactuur, foto’s, geluidsfragmenten,...).

Levertijden van vervoerders

Levertijd (voorbereiding + levering): 5 dagen.