Retourkosten zijn gratis.
S.A.R.L. BIEN VIVRE DESIGN, 17 Allée de l'Economie, 67370 Wiwersheim, France Sarl au capital social 4500€, RCS Strasbourg, Siret 478 677 974 00022, TVA FR 53 478 677 974 Compte bancaire: Credit Agricole, IBAN FR76 1720 6004 2393 0201 0157 078, BIC AGRIFRPP872
Teruggestuurde goederen zullen worden terugbetaald binnen 14 dagen na de datum van ontvangst van het product door de verkoper. De terugbetaling geschiedt uitsluitend op dezelfde betaalwijze, gebruikt bij het maken van de bestelling, zonder uitzondering.
Let op: Indien er sprake is van kwaliteitsproblemen met het product, kunt u het niet direct retourneren. U dient bewijs te leveren volgens het aftersalesproces en de fabrikant zal dit meenemen. Teruggestuurde goederen zullen worden terugbetaaldbinnen 14 dagen na de datum van ontvangst van het product door de verkoper. De terugbetaling geschiedt uitsluitend op dezelfde betaalwijze, gebruiktbij het maken van de bestelling, zonder uitzondering. Retourtermijn 30 dagen vanaf de datum van levering van de bestelling door het transportbedrijf. Retourvoorwaarden - 30 dagen vanaf de datum van levering van de bestelling door het transportbedrijf. - Retourkosten zijn gratis. - Ruilen en retourneren van producten VERKOCHT DOOR "Lybertek" is niet mogelijk in Decathlon-winkels en -magazijnen. - Informatie over de toestand van het product: nieuw - Informatie over de verpakking: terugsturen in de originele verpakking - Retouradres: Pascal Lellig Lybertek 17 Allée de l'Economie, 67370 Wiwersheim, France - Informatie over de reden van terugzending: Laat het niet in de verpakking zitten, maar vermeld de reden voor retour via e-mail of bestelgegevens. - De maximumtermijn voor terugbetaling vanaf de levering tot de transporteur bedraagt 14 kalenderdagen. - De terugbetaling gebeurt op dezelfde betalingswijze als de aankoop. A) Als er GEEN retourlabel in het pakket zit: Ga naar jouw klantenaccount op decathlon.nl en klik vervolgens door naar ‘mijn bestellingen’ . Klik op de bestelling die je graag wil retourneren. Onder ‘ordergegevens’ zal je kunnen doorklikken op ‘creëer een retourzending/omruiling’ . Vervolgens zal je een etiket/verdere instructies kunnen aanvragen bijde verkoper. Binnen de 48 werkuren zal onze klantenservice alle verdere informatie bezorgen voor het vervolledigen van je retourzending. B) Als er een retourlabel wordt meegeleverd: 1. Verpak uw artikelen veilig, in de originele doos. 2. Plak het retourlabel op een zichtbare plek van het pakket. 3. Stuur naar hetbovenstaande retouradres.
Voor producten gekocht op Decathlon.nl geldt een garantie van twee jaar vanaf de datum van levering van de goederen. De garantie geldt zolang deze te wijten is aan een defect veroorzaakt door normaal gebruik van het product of een fabricagefout. Het product kan worden hersteld, vervangen of terugbetaald afhankelijk van de beoordeling van het gebrek die zal worden uitgevoerd door de verkoper. Voeg alle nodige documenten toe voor de activering van de garantie of een eventuele verlengde garantie (aankoopfactuur, foto’s, geluidsfragmenten,...). --- Indien er sprake is van kwaliteitsgebreken aan het product, kunt u het niet direct retourneren. U dient bewijs te leveren volgens het aftersalesproces en de fabrikant zal dit meenemen. Het aftersalesproces verloopt als volgt: Mocht u aftersales-service nodig hebben, stuur ons dan de volgende informatie via e-mail (geef dit niet door op de Marktplaats, want we moeten e-mail gebruiken om de fabrikant te laten vaststellen of er een kwaliteitsprobleem is met het product): 1. Nauwkeurige beschrijving van het probleem 2. Foto's of video's van het probleem. 3. Het serienummer van het product (u vindt dit aan de onderkant van het product; accessoires hoeven deze informatie niet te verstrekken) 4. Screenshot van de bestelling en bestelnummer. U kunt het ordernummer in de e-mailtitel vermelden. Stuur bovenstaande gegevens naar [email protected] De producten die wij verkopen, worden allemaal rechtstreeks door de fabrikant onderhouden. Eerst nemen wij contact op met de fabrikant om het probleem voor u te diagnosticeren en op afstand te verhelpen. Als het probleem zich blijft voordoen: 1. Als het product repareerbaar is, zal de fabrikant u een gefrankeerd retourlabel sturen, zodat u het product naar een servicecentrum kunt sturen. Na reparatie wordt het product teruggestuurd naar het door u opgegeven adres. Indien uw bestelling binnen de retourtermijn valt, kunt u uiteraard direct kiezen voor vervanging of terugbetaling. 2. Als het product niet kan worden gerepareerd, zal de fabrikant een gefrankeerd retourlabel verstrekken waarmee u het product naar het magazijn van de fabrikant kunt retourneren. Zodra wij het product hebben ontvangen, bevestigen wij dit bij de fabrikant en sturen wij u een nieuw product of storten wij uw geld terug.
Levertijd (voorbereiding + levering): 3-9 dagen - Vervoerder: UPS/Chronopost/Colissimo/Geodis - Volumineuze producten: Levering voor de deur