Sunslice

Zonnebatterijen, draagbare zonnepanelen voor telefoons, Power Bank en nog veel meer!
Bedrijf
Sunslice SRLBedrijf # 680474695
Adres
Chemin du Cyclotron 6
1348 Louvain la Neuve
BE
Retourbeleid
30_Dagen
Bezig met laden...

Verkoopvoorwaarden

Dit artikel wordt verkocht door een vertrouwde Decathlon Marketplace-verkoper. Houd rekening met hun unieke servicevoorwaarden.
Retourkosten

Retourzendingen zijn gratis, onder voorbehoud van deze voorwaarden. Om een pakket terug te sturen, print u het voorafbetaalde retourlabel dat u hieronder kunt downloaden, plakt u het op het retourpakket en geeft u het af bij uw plaatselijke postkantoor. Schrijf ook uw naam en ordernummer op het retourlabel om zeker te zijn van terugbetaling. https://www.sunslice-solar.com/pages/returns

Terugbetalingsmodule

Sunslice heeft 30 dagen om het volledige bedrag van de bestelling terug te betalen na ontvangst van het pakket.

Retourmodule

De Klant die een online aankoop op de Site afsluit, beschikt over een herroepingsrecht. Het is de verantwoordelijkheid van de Klant om Sunslice op de hoogte te brengen dat hij/zij afziet van de aankoop, zonder boete en zonder opgave van reden, binnen 30 kalenderdagen vanaf de datum van ontvangst van de bestelling door de Klant. De Klant moet Sunslice schriftelijk op de hoogte brengen volgens de procedure die op de Site wordt uiteengezet. De klant moet ook de geleverde producten in hun originele en onbeschadigde verpakking terugsturen binnen de 30 dagen nadat hij Sunslice op de hoogte heeft gebracht van de herroeping. Het gebruik van een gedeelte van de bestelde en geleverde levering brengt van rechtswege de goedkeuring van het geheel mee. Gebreken aan een deel van de geleverde goederen geven de Klant niet het recht de gehele bestelling te weigeren. De aansprakelijkheid van Sunslice is bijgevolg beperkt tot de terugbetaling van de prijs van het niet-conforme onderdeel van het product of de vervanging van dit laatste.

Garantiemodaliteit

1. Wettelijke garantie voor consumptiegoederen De wettelijke garantie van twee jaar geldt voor consumenten. a) Deze garantie dekt alleen gebreken in overeenstemming die bestonden op het moment van levering van de goederen. goederen. Zijn derhalve uitgesloten - Elke directe of indirecte schade veroorzaakt aan het toestel na de levering (schok, val, enz.); - Alle schade ten gevolge van brand, waterschade, ongeval, enz; - Alle schade die het gevolg is van nalatigheid, onjuiste behandeling of abnormaal gebruik. b) Het gebrek aan overeenstemming moet binnen twee maanden na de ontdekking ervan worden gemeld, op straffe van verval van uw recht om een vordering in te stellen. In overeenstemming met deze voorwaarden en binnen de voorgeschreven termijn, biedt deze garantie de Klant een gratis vervanging van het product of een terugbetaling, afhankelijk van de beschikbare voorraden, zonder kosten voor de Klant. Het defecte product moet naar Sunslice worden teruggestuurd indien de Klant zich op de garantie beroept. Sunslice behoudt zich het recht voor om vast te stellen dat het product gebreken vertoont en om de hierboven vermelde garantie voor consumptiegoederen toe te passen. De terugbetaling van het product en de door de verkoop veroorzaakte leveringskosten zal dan geschieden tegen overlegging van het betalingsbewijs voor de verzending van het pakket. Indien echter blijkt dat herstel of vervanging niet mogelijk is, dat dit onevenredig is voor Sunslice of ernstige overlast zou veroorzaken voor de klant, verbindt Sunslice zich ertoe Sunslice zal, op verzoek van de klant, een passende vermindering toestaan of, in voorkomend geval, de overeenkomst ontbinden en de volledige prijs terugbetalen, in ruil voor de teruggave van het door de klant geleverde product. 2. Garantie voor verborgen gebreken. Indien het gebrek zich voordoet na de termijn van twee jaar die door de eerste garantie wordt toegekend, kan de Klant op grond van de garantie voor verborgen gebreken (artikel 1641 en volgende van het Burgerlijk Wetboek), binnen een korte termijn na de ontdekking van het gebrek, een beroep doen. Om een beroep te kunnen doen op verborgen gebreken, moet de consument het bewijs leveren van het bestaan van een gebrek op het tijdstip van de verkoop. De consument kan dan vragen om een vermindering of een prijsverlaging of terugbetaling.

Levertijden van vervoerders

De leveringstermijnen variëren naar gelang van de gekozen leveringswijze. Hoewel Sunslice er alles aan doet om zo snel mogelijk te leveren, kan Sunslice niet verantwoordelijk worden gehouden voor te late levering. Levertijden worden op de Site alleen ter informatie aangegeven en worden niet gegarandeerd. Bijgevolg kan een vertraging in de levering van producten in geen geval aanleiding geven tot de annulering van een bestelling, de afwikkeling van de bestelling of de betaling van een schadevergoeding. Indien de Klant een wijziging van de bestelling verlangt tijdens de uitvoering ervan, kunnen de leveringstermijn en de prijs worden gewijzigd. Een bestelling kan in verschillende gespreide leveringen zijn verdeeld. Indien een gebeurtenis invloed heeft op een van de leveringen van deze bestelling, heeft zij geen invloed op de andere leveringen, die elk als onderdeel van een afzonderlijke overeenkomst worden beschouwd.