Alles op orde
Opent als een koffer en heeft meerdere vakken, inclusief een uitneembare tas van 6 liter en een schoenenvak.
Sportniveau | Regelmatige sporter |
Type opening/sluiting | Rits |
Aantal vakken | 1 vak |
Aantal zakken | 13 zakken |
Frame | Met frame |
Vouwbaar | Niet vouwbaar |
Waterdicht | Niet waterdicht |
Materiaal | Polyester |
Opties | Uitbreidbare ruimte, Met riemen voor palen, borstriem |
Inhoud (in L) | 70 l, 76 L |
Nieuw of tweedehands | Nieuw |
Gewicht (in g) | 2500 g |
Breedte (in cm) | 35 cm |
Hoogte (in cm) | 75 cm |
Inclusief waterzak | Waterzak niet inbegrepen |
Reflectief | Zonder reflecterende zones |
Verstelbare hoogte | Verstelbare hoogte |
Zak | Zakje voor persoonlijke bezittingen, Schoenenzak, Laptopvak |
Uitbreidbaar volume | + 6 liter |
Regenhoes | Regenhoes niet inbegrepen |
Type band | Gevoerde riem |
Draagcomfort | Kussentjes |
Diepte (in cm) | 30 cm |
Hoofdstof: 100.0% Polyester |
Coating: 100.0% Polyurethaan |
Achterkant stof: 100.0% Polyester |
Zak: 12.0% Elasthaan, 88.0% Polyamide |
Weefsel: 100.0% Polypropyleen |
Schuimkern: 100.0% Ethyleen Vinyl Acetaat |
Schuimgedeelte: 100.0% Polyester |
Comfortschuim: 100.0% Polyurethaan |
Wordt geleverd zonder het hangslotje voor de rits.
Met de hand wassen, met een maximale temperatuur van 40°C.
Niet chemisch reinigen.
Niet strijken.
Niet drogen in de droger.
Geen bleekmiddelen gebruiken.
Door gebruik te maken van dit verfproces kunnen we de CO2e-uitstoot die gepaard gaat met de productie van het geverfde textiel met minstens 17% verminderen in vergelijking met conventioneel verven.
Forclaz-rugzakken worden 188 keer in het lab en 280 uur in de bergen getest, van Afrika tot de Alpen. Zo weten we zeker dat ze alles aankunnen.
Labtests
Tijdens talloze labtests is de stevigheid van de MT900 Symbium-rugzak getest, waaronder een Martindale-test op slijtweerstand, een scheurtest voor de naden, compressie van het schuim en de stijfheid en buigzaamheid van het aluminium.
Praktijktests
Het eerste prototype van de MT900 Symbium-rugzak is een week lang getest in Marokko. Na een paar wijzigingen en nog eens een week testen tijdens de Tour du Mont Blanc werd het uiteindelijke prototype goedgekeurd.