geen
Uiterlijk binnen 14 dagen, maar zo snel als mogelijk na ontvangst van de goederen wordt het bedrag terugbetaald. De verzendkosten worden vergoet door en zullen vergoed worden door Wilderness Cooking.
retourneren Is er sprake van zichtbare transportschade dan mag u hiervan direct melding maken bij Wilderness Cooking. Ontvangt u het product beschadigd, mail ons een foto van de beschadiging en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Bevat de zending niet het door u bestelde product neem dan direct contact met ons op.Wij zullen hier een retour etiket aan u zenden zo dat de zending geheel kosteloos aan ons terug gestuurd kan worden. Een gekocht product mag (volgens de wet koop op afstand) binnen 14 dagen geretourneerd worden. De verzendkosten van de retourzending worden vergoed en kunnen kosteloos retour gezonden worden. Ziet u af van de koop en wilt u de artikelen retour sturen dan dient u ons dat binnen 14 dagen na ontvangst (ook als de zending bijvoorbeeld bij de buren is bezorgd) van de goederen (in geval van een deellevering geldt dit voor het laatste deel) per e-mail of chat laten weten. Retouren dienen onbeschadigd, zonder gebruikssporen, en liefst in originele verpakking en voldoende gefrankeerd naar ons verstuurd te worden inclusief (een kopie van) de aankoopbon of factuur. Uiterlijk binnen 14 dagen, maar zo snel als mogelijk na ontvangst van de goederen wordt het bedrag terugbetaald. De verzendkosten worden vergoet door en zullen vergoed worden door Wilderness Cooking.
Wettelijke garantie Is de fabrieksgarantieperiode verlopen of valt het defect niet (meer) binnen de fabrieksgarantie? Dan bestaat daarnaast nog de wettelijke garantie. Deze garantie houdt in dat je gekochte artikel moet voldoen aan wat beloofd is en wat je redelijkerwijs mocht verwachten. Je kunt hiervoor de garantievoorwaarden aanhouden die de fabrikant heeft gesteld. Ontdek je dat je artikel niet (meer) voldoet? Dan mag je hierover contact opnemen met ons. Als de periode van de fabrieksgarantie is afgelopen, wil dat dus niet zeggen dat er helemaal geen garantie meer is. Als het artikel tijdens de garantieperiode kapot gaat buiten jouw schuld om, dan kun je recht hebben op een reparatie of vervanging van het artikel. Voor deze reparatie of vervanging hoef je dan niet te betalen. Of je hier recht op hebt, hangt af van jouw situatie. Hieronder staat wat je dan kan doen. Garantiebewijs Het garantiebewijs van je artikel is meestal de factuur of het aankoopbewijs. Deze vind je bij je bestelling in je account. Een kapot artikel? Geen onverwachte reparatiekosten Gaat het artikel tijdens de garantieperiode kapot, dan kun je recht hebben op reparatie of vervanging van het artikel. Voor de reparatie of vervanging hoef je dan niet te betalen. Of je hier recht op hebt, hangt af van jouw situatie. Hieronder staat per situatie beschreven wat je kunt doen. Binnen de retourtermijn Heb je een artikel besteld dat bij ontvangst al kapot is en is de retourtermijn nog niet verstreken? Dan kun je dit kapotte artikel terug sturen en een nieuwe bestellen. Het terugsturen is altijd gratis en op deze manier heb je het snelst een goed werkend artikel in huis.
1 a 2 dagen