TOPFLEX

TOPFLEX ontwerpt en produceert trampolines voor vrijetijdsbesteding met de hoogste normen voor innovatie en veiligheid, in het bijzonder met zijn Starflex Pro en Jump Power series, waarvoor wereldwijd 2 veiligheidsoctrooien zijn geregistreerd. Design zit ook in ons DNA, met producten die discreet en harmonieus in uw tuin passen.
Bedrijf
SPORT INNOVBedrijf # 84357599400028
Adres
33 RUE DES COMPAGNONS D'EMMAUS,,,,,,,,,,,,,
16400 LA COURONNE
FR
Retourbeleid
30_Dagen
De verkoper verklaart en bevestigt dat alle producten en diensten die hij op de Decathlon Marketplace aanbiedt, voldoen aan de vereisten van alle wet- en regelgeving die in de EU van kracht is.

Verkoopvoorwaarden

Dit artikel wordt verkocht door een vertrouwde Decathlon Marketplace-verkoper. Houd rekening met hun unieke servicevoorwaarden.
Retourkosten

De klant kan binnen 30 dagen na de leverdatum alle geleverde producten zonder extra kosten terugsturen. De retourkosten zijn verantwoordelijkheid van het bedrijf voor retouren binnen 30 dagen na de levering van het product. Als de klant een product na 30 dagen na de levering wenst te retourneren, zijn de retourkosten zijn verantwoordelijkheid. De producten moeten in hun originele staat en in hun originele verpakking worden geretourneerd, zonder beschadigd of op enige manier veranderd te zijn. Het bedrijf behoudt zich het recht voor om een retour af te wijzen als de producten op enige manier beschadigd of veranderd zijn.

Terugbetalingsmodule

De terugbetaling van de bestelde producten vindt plaats binnen een termijn van maximaal 14 dagen vanaf de datum van herroeping, mits de klant zich houdt aan de hierboven beschreven retourprocedure. Dienst na verkoop en klachten Zodra de bestelling is gevalideerd, staat de klantenservice van SPORT INNOV - TOPFLEX ter beschikking van de klant voor hulp, vragen of klachten op het adres [email protected] via de klantenrekening of telefonisch op +33 (0) 970 73 15 27. Om de behandeling van de klachten te vergemakkelijken, moeten deze vergezeld gaan van foto's. Om de behandeling van klachten over elke werking buiten de garantie te vergemakkelijken, raden wij u aan zo snel mogelijk contact op te nemen met onze verkoopafdeling. In geval van schade, vertragingen of tekortkomingen met betrekking tot de levering, raadt SPORT INNOV - TOPFLEX de klant aan om onmiddellijk zijn voorbehoud kenbaar te maken door alle relevante informatie op de afleveringsbon van de vervoerder te vermelden en zo snel mogelijk contact op te nemen met de dienst na verkoop van SPORT INNOV - TOPFLEX. Elke dienst die door de dienst na verkoop van SPORT INNOV - TOPFLEX wordt verleend, met uitzondering van de wettelijke garanties en/of de commerciële garantie die in bovengenoemd artikel is bepaald, is onderworpen aan de voorafgaande opstelling van een prijsopgave door SPORT INNOV - TOPFLEX, die uitdrukkelijk door de Klant wordt aanvaard.

Retourmodule

Herroepingsrecht Overeenkomstig de bepalingen van artikel L.221-18 van de consumentenwet beschikt de Klant over een termijn van dertig (30) volle kalenderdagen vanaf de datum van levering van een product om zijn herroepingsrecht uit te oefenen, zonder opgave van redenen en zonder betaling van boetes. Er zij aan herinnerd dat de klant voor elke buiten verkoopruimten gesloten overeenkomst zijn herroepingsrecht kan uitoefenen vanaf de sluiting van de overeenkomst. Daartoe kan de Klant het product terugsturen naar het volgende adres - E-Logservice BVBA - Av. Reine Astrid 101A, 4831 Limburg, België, [email protected], tel: +32 87 88 02 80 - het herroepingsformulier kunt u raadplegen door op onderstaande link te klikken: https://www.topflex.fr/fr/module/loihamon/retractation, u kunt ons ook bellen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur op +33 (0) 970 73 15 27 of een e-mail sturen naar [email protected] Het is belangrijk dat u de verpakking van de artikelen bij de levering bewaart. Teruggestuurde producten moeten inderdaad in hun oorspronkelijke verpakking aan ons worden toegezonden. Binnen veertien (14) kalenderdagen na verzending van het herroepingsformulier aan SPORT INNOV SAS - TOPFLEX moet de klant de bestelde producten in perfecte staat en in de originele verpakking aan SPORT INNOV SAS - TOPFLEX terugsturen of teruggeven. Artikelen die zonder herroepingsformulier worden geretourneerd, alsmede onvolledige en/of beschadigde artikelen, worden niet geaccepteerd onder het herroepingsrecht. In overeenstemming met de bepalingen van artikel L. 221-23 van het consumentenwetboek zijn de directe kosten voor het terugzenden van de goederen voor onze rekening, maar de klant moet de goederen terugsturen naar het volgende adres: E-Logservice BVBA - Koningin Astrid Av 101A, 4831 Limburg, België. De Klant krijgt de hem verschuldigde bedragen terugbetaald binnen een termijn van maximaal veertien (14) dagen vanaf de datum waarop SPORT INNOV SAS - TOPFLEX op de hoogte is gesteld van de beslissing van de Klant om de overeenkomst te herroepen, op voorwaarde dat SPORT INNOV SAS - TOPFLEX het/de teruggezonden pakket(ten) in goede staat ontvangt. In het geval dat de Klant zich vergist in maat of model of dat het product hem niet past, kan deze contact opnemen met SPORT INNOV SAS - TOPFLEX om de terugzending van het product in de originele verpakking te organiseren volgens de twee (2) onderstaande methoden: 1) Ruilen: de ruil wordt uitgevoerd na ontvangst van de originele zending, met aftrek van de verzendkosten en eventuele reparatiekosten (beschadigd product, ontbrekende onderdelen, enz.). Indien de klant de terugzending van het product aan SPORT INNOV SAS - TOPFLEX wenst toe te vertrouwen, zal een prijsopgave worden opgesteld. 2) Terugbetaling: de terugbetaling vindt plaats binnen maximaal acht (8) werkdagen na ontvangst van de goederen, na aftrek van de verzendkosten en eventuele reparatiekosten (beschadigd product, ontbrekende onderdelen, enz.). Indien de Klant de teruggave van het product aan SPORT INNOV SAS - TOPFLEX wenst toe te vertrouwen, zal een prijsopgave worden opgesteld.

Garantiemodaliteit

Los van de commerciële garantie, en overeenkomstig de regelgeving, verbindt SPORT INNOV - TOPFLEX zich ertoe haar verplichtingen na te komen met betrekking tot de garanties die verbonden zijn aan de producten die op haar site worden verkocht, overeenkomstig de bepalingen van het consumentenwetboek en het burgerlijk wetboek A -. A - WETTELIJKE CONFORMITEITSGARANTIE Artikel L.217-4 van het consumentenwetboek: De verkoper levert een goed in overeenstemming met de overeenkomst en is verantwoordelijk voor alle op het tijdstip van levering bestaande gebreken. Hij is eveneens aansprakelijk voor conformiteitsgebreken die het gevolg zijn van de verpakking, de montagevoorschriften of de installatie, wanneer deze door het contract tot zijn verantwoordelijkheid zijn gemaakt of onder zijn verantwoordelijkheid zijn uitgevoerd. Uitzondering: artikel L.217-8 van de Consumentenwet: De koper heeft het recht de overeenstemming van de goederen met de overeenkomst te eisen. Hij kan de overeenstemming echter niet betwisten met een beroep op een gebrek dat hij bij het sluiten van de overeenkomst kende of niet kon negeren. Hetzelfde geldt wanneer het gebrek te wijten is aan door de consument geleverde materialen. Tenuitvoerlegging van de conformiteitsgarantie: artikel L.217-9 van de consumentenwet: In geval van gebrek aan overeenstemming kan de koper kiezen tussen herstel of vervanging van de goederen. De verkoper mag echter niet volgens de keuze van de koper handelen indien deze keuze kosten meebrengt die duidelijk niet in verhouding staan tot de andere methode, rekening houdend met de waarde van de goederen of het belang van het gebrek. In dat geval is hij verplicht, tenzij dit onmogelijk is, te handelen volgens de door de koper niet gekozen methode. B - WETTELIJKE GARANTIE TEGEN VERBORGEN GEBREKEN Artikel 1641 van het Burgerlijk Wetboek: De verkoper is door de garantie gebonden voor verborgen gebreken van het verkochte goed die het ongeschikt maken voor het doel waarvoor het bestemd is, of die dit gebruik zodanig verminderen dat de koper het niet zou hebben gekocht of er slechts een lagere prijs voor zou hebben betaald indien hij deze gebreken had gekend. Artikel 1642 van het Burgerlijk Wetboek: De verkoper is niet gebonden aan kennelijke gebreken waarvan de koper zich heeft kunnen overtuigen. Artikel 1648 van het Burgerlijk Wetboek: De vordering als gevolg van remmende gebreken moet door de koper worden ingesteld binnen twee jaar na de ontdekking van het gebrek. C - HANDELSGARANTIE Toepassingsgebied: De commerciële garantie geldt voor 12 maanden en heeft betrekking op alle producten op de website www.toplflex.fr. In het kader van de commerciële garantie verbindt SPORT INNOV - TOPFLEX zich ertoe alleen het defecte element of onderdeel te vervangen of te repareren. Uitsluiting van de garantie: De uitvoering van de garantie veronderstelt dat de dienst na verkoop heeft erkend dat het onderdeel een verborgen gebrek vertoont. Interventies en vervanging van onderdelen door SPORT INNOV - TOPFLEX in het kader van de garantie verlengen de duur ervan niet. Deze handelsgarantie is uitgesloten in de volgende gevallen: - Schade die niet kan worden toegeschreven aan SPORT INNOV - TOPFLEX, zoals: onjuiste montage, gebrekkig onderhoud, abnormaal gebruik (onjuist gebruik, intensief gebruik, professioneel gebruik), gebruik van het product in andere omstandigheden dan waarvoor het is vervaardigd, met name indien de in de gebruiksaanwijzing voorgeschreven voorwaarden niet in acht worden genomen.

Levertijden van vervoerders

DPD transport - levering binnen 2 tot 6 werkdagen op afspraak (voorgesteld tijdstip de dag voor levering voor de volgende dag per SMS/e-mail) In geval van terugzending van de bestelling in geval van foutief leveringsadres of telefoonnummer, of probleem van bereikbaarheid van de plaats die de levering verhindert, behoudt SPORT INNOV - TOPFLEX zich het recht voor een deelname in de kosten van herlevering te eisen. Indien de goederen tijdens het vervoer zijn beschadigd, moet de koper op de leveringsbon systematisch een nauwkeurig handgeschreven voorbehoud maken over de aard van het probleem. Bij gebreke van enig voorbehoud wordt de levering geacht conform de bestelling te zijn en draagt de klant het eventuele nadeel van de geconstateerde afwijkingen en/of beschadigingen. De levering wordt geacht conform de bestelling te zijn zodra de klant het pakket zonder enig voorbehoud aanvaardt op de leveringsbon, die geacht wordt volledig en in goede staat te zijn geleverd. In geval van een probleem raden wij onze klanten aan dit binnen 48 uur na levering te melden, anders kan geen vordering tegen de vervoerders worden ingesteld.