De directe kosten voor het terugzenden van de goederen zijn voor onze rekening. U bent alleen aansprakelijk, indien van toepassing, voor een waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het hanteren van de goederen anders dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Uitsluiting van intrekking Het herroepingsrecht kan niet worden uitgeoefend wanneer het product is gebruikt of wanneer tekenen van slijtage of slijtage aan het oppervlak van het product zichtbaar zijn.
Een geldelijke terugbetaling van het volledige bedrag zal worden uitbetaald in alle gevallen waarin de klant de terugzending heeft geactiveerd en de goederen heeft teruggestuurd naar onze koerierdienst die belast is met de terugzending. Wij behouden ons het recht voor om binnen twee dagen na ontvangst van de goederen in ons magazijn te controleren of deze zich nog in goede staat bevinden. In geval van geschikte toestand zal een volledige terugbetaling van het door de klant betaalde bedrag onmiddellijk worden toegestaan en verwerkt. In geval van ongeschiktheid zal een waardevermindering van de goederen worden vastgesteld en zal een gedeeltelijke terugbetaling worden uitgevoerd ter compensatie van deze waardevermindering.
De terugzending van de goederen geschiedt per expreskoerier naar keuze van de klant, of per koerier die PMP S.r.l. naar eigen goeddunken ter beschikking stelt. Het retouretiket zal door PMP S.r.l. worden verstrekt zodra de retourmodaliteit met de klant die het verzoek heeft ingediend is overeengekomen.
Alle PMP-producten zijn gedekt door de Italiaanse en Europese fabrieksgarantie gedurende 24 maanden vanaf de datum van levering van het product aan de eindgebruiker. De garantie dekt alle fabricagefouten en alle problemen die na verloop van tijd als gevolg van deze gebreken kunnen ontstaan. Zij dekt daarentegen niet de normale slijtage van de producten noch de schade ten gevolge van vallen, stoten, trauma's in het algemeen die de wielen en fietsonderdelen tijdens het gebruik kunnen oplopen. Niettemin, in alle gevallen waarin de garantie verlopen is of niet van toepassing is, bieden wij altijd een Crash Replacement service aan die bestaat uit ophalen van de wielen door een van onze koeriers; schadebeoordeling; voorgestelde reparatie of vervanging door een nieuw onderdeel van gelijkwaardige of hogere categorie tegen een gunstige prijs; keuze van de gewenste oplossing door de klant levering van het nieuwe of gereviseerde onderdeel. Om deze dienst te activeren, zullen wij u niet vragen het product te registreren of ons al uw gegevens te geven: wij zullen deze dienst altijd garanderen aan alle eigenaars van PMP-componenten die een geldig aankoopbewijs van het product kunnen voorleggen.
Alle bestellingen die op het platform Decathlon Marketplace worden geplaatst, worden rechtstreeks door PMP S.r.l. verwerkt binnen de 24 uur na bevestiging van de betaling. De koerierdienst (TNT/FedEx, UPS, DHL of SDA) die belast is met de levering, zorgt ervoor dat het pakje op het door de klant bij de bestelling opgegeven adres wordt geleverd. De leveringstermijn bedraagt 24 uur in heel Europa voor accessoires, terwijl het 3-4 werkdagen kan duren voor wielen en in het algemeen voor alle leveringen naar eilanden en afgelegen gebieden, waarvoor 1-2 extra dagen nodig zijn.