De Consument draagt enkel de directe terugzendingskosten.
Bij geldige herroeping zal INNERME binnen 14 dagen terugbetalen.
Na de dag van ontvangst van online bestelde Producten, heeft de Consument een bedenktijd van 30 dagen om zijn bestelling te herroepen zonder opgave van redenen en zonder betaling van een boete. De Consument draagt dan enkel de directe terugzendingskosten. Dit herroepingsrecht geldt niet voor op maat of op aanvraag geproduceerde goederen of Producten die op grond van hun eigenschappen niet geschikt zijn om terug te sturen of snel kunnen bederven. De consument kan de overeenkomst herroepen via dit formulier: Aan: INNERME, Organic Sports Food BV, Rue Tour Notre Dame 35, 7912 Saint-Sauveur.. Ik deel / Wij delen (*) u hierbij mee dat ik/wij (*) de koopovereenkomst betreffende volgende goederen herroep/herroepen (*): - Besteld op / Ontvangen op (*): … - Uw naam / namen: … - Uw adres: … - Datum: … - Uw handtekening (enkel op papieren formulier) (*) Schrap wat niet van toepassing is De Consument die herroept, moet het Product onbevuild en onbeschadigd terugzenden in een degelijke verpakking, en dit op eigen kosten en risico. Bij geldige herroeping zal INNERME binnen 14 dagen terugbetalen.
1. Levering is enkel mogelijk in volgende landen: Nederland. 2. Wij verwerken iedere bestelling zo spoedig mogelijk zodra het totaalbedrag volledig betaald is. Voor Consumenten is de uiterste leveringstermijn dertig (30) dagen na ontvangst van de bestelling, maar voor betalingen via overschrijving geldt per uitzondering dat de uiterste leveringstermijn 30 dagen is na ontvangst van de betaling. Maar in werkelijkheid leveren we, voor bestellingen die binnen zijn voor 19u (op een werkdag), de volgende werkdag. Ook wordt er op zaterdag geleverd in B en NL voor bestellingen die zijn geplaatst op vrijdag voor 19u. Leveringen in B en NL worden uitgevoerd door PostNL. 3. Leveringen vinden plaats op het adres dat de Koper opgeeft tijdens de totstandkoming van de overeenkomst opgegeven adres. Zodra de Producten op het opgegeven afleveradres zijn geleverd, gaat het risico over op de Koper. 4. INNERME doet alles binnen haar mogelijkheid om de vermelde levertijden te respecteren. INNERME is echter niet verantwoordelijk voor leveringen die te laat komen of voor bestellingen die verloren raken door derden, door onvoorziene omstandigheden of door overmacht. Als een bestelling niet geleverd wordt binnen de vermelde tijd, wordt een onderzoek ingesteld bij de distributeur, wat meerdere dagen in beslag kan nemen. Tijdens die periode wordt geen terugbetaling of andere verzending gedaan. 5. INNERME garandeert dat de Producten minstens één maand houdbaar zijn vanaf het moment dat de levering vertrekt naar de Koper (tenzij een afwijkende datum werd vermeld). 6. Gebreken of problemen in verband met de levering van een Product moeten binnen de zeven kalenderdagen worden gemeld aan de klantendienst via een bericht op de contactpagina van website of via een e-mail naar [email protected]. 7. INNERME biedt de garanties die de wet voorziet.
1. Levering is enkel mogelijk in volgende landen: Nederland 2. Wij verwerken iedere bestelling zo spoedig mogelijk zodra het totaalbedrag volledig betaald is. Voor Consumenten is de uiterste leveringstermijn dertig (30) dagen na ontvangst van de bestelling, maar voor betalingen via overschrijving geldt per uitzondering dat de uiterste leveringstermijn 30 dagen is na ontvangst van de betaling. Maar in werkelijkheid leveren we, voor bestellingen die binnen zijn voor 19u (op een werkdag), de volgende werkdag. Ook wordt er op zaterdag geleverd in B en NL voor bestellingen die zijn geplaatst op vrijdag voor 19u. Leveringen in B en NL worden uitgevoerd door PostNL. 3. Leveringen vinden plaats op het adres dat de Koper opgeeft tijdens de totstandkoming van de overeenkomst opgegeven adres. Zodra de Producten op het opgegeven afleveradres zijn geleverd, gaat het risico over op de Koper. 4. INNERME doet alles binnen haar mogelijkheid om de vermelde levertijden te respecteren. INNERME is echter niet verantwoordelijk voor leveringen die te laat komen of voor bestellingen die verloren raken door derden, door onvoorziene omstandigheden of door overmacht. Als een bestelling niet geleverd wordt binnen de vermelde tijd, wordt een onderzoek ingesteld bij de distributeur, wat meerdere dagen in beslag kan nemen. Tijdens die periode wordt geen terugbetaling of andere verzending gedaan.