BeeGolf

Speel voor een schonere planeet met gerecyclede BeeGolf ballen
Bedrijf
BeeDevelopmentBedrijf # 83037068000027
Adres
2 IMPASSE D AGUILERA,,
64200 BIARRITZ
FR
Retourbeleid
30_Dagen
Bezig met laden...

Verkoopvoorwaarden

Dit artikel wordt verkocht door een vertrouwde Decathlon Marketplace-verkoper. Houd rekening met hun unieke servicevoorwaarden.
Retourkosten

Beegolf vergoedt de kosten van retourzendingen in overeenstemming met de prijslijst (Colissimo levering zonder aangetekende verzending) gepost door La Poste op 1 maart van het lopende jaar. De klant moet het bewijs van de gemaakte retourkosten per e-mail of per post naar de klantenservice sturen.

Terugbetalingsmodule

Klanten hebben een periode van 30 werkdagen vanaf de datum van ontvangst van hun bestelling om de bestelde producten te retourneren, zonder rechtvaardiging of boete. Alle retourzendingen moeten worden gemeld bij de klantenservice op het volgende adres: [email protected] De producten moeten vervolgens in hun oorspronkelijke verpakking, ongeopend en ongeopend, samen met de factuur, worden teruggestuurd naar het volgende adres Bee Development 2, Impasse d'Aguiléra 64200 Biarritz - Frankrijk Onder voorbehoud van de bovenstaande voorwaarden, zal beegolf de prijs van het (de) geretourneerde Product(en) terugbetalen, inclusief BTW, maar exclusief retourkosten. De bankrekening van de Klant zal worden gecrediteerd met het genoemde bedrag binnen dertig (30) dagen na ontvangst van de Producten op het hierboven genoemde retouradres.

Retourmodule

Het is de verantwoordelijkheid van de Klant om de conformiteit van de ontvangen producten te controleren op het moment van de levering. Elke anomalie met betrekking tot de levering, zoals ontbrekende producten, beschadigde producten, producten die niet overeenstemmen met de bestelling, moet binnen de wettelijke termijn na ontvangst van de bestelling worden gemeld via het hiervoor bestemde formulier in de rubriek "Contact" of op het volgende adres [email protected]. De Klant beschikt over een termijn van dertig (30) werkdagen vanaf de datum van ontvangst van de bestelling om bestelde producten die niet conform zijn terug te sturen. De niet-conforme producten moeten in hun oorspronkelijke verpakking en samen met de factuur naar het volgende adres worden teruggestuurd: Bee Development 2, Impasse d'Aguiléra 64200 Biarritz - Frankrijk De Klant zal het (de) pakket(ten) overhandigen aan het door Beegolf aangegeven Relay punt. De klant zal op de retourkaart de elementen moeten aangeven die hem door Beegolf zullen worden meegedeeld. Na ontvangst van het pakket door Beegolf en wanneer de non-conformiteit is geconstateerd door Beegolf, zal Beegolf.fr de Klant een vervanging van het product aanbieden of een terugbetaling van de prijs van het product, De terugbetaling zal worden gedaan uiterlijk binnen dertig (30) dagen na ontvangst van het retourpakket.

Garantiemodaliteit

Zodra een bestelling is gevalideerd en de betaling is geaccepteerd, bevestigt Beegolf de ontvangst door het sturen van een bevestigingsmail naar de Klant met daarin de kenmerken van de bestelling.

Levertijden van vervoerders

De gemiddelde verzendtijd van een bestelling is 1 werkdag. Beegolf levert bestellingen binnen maximaal 4 tot 5 werkdagen vanaf de dag na betaling van de bestelling. Elke bestelling die van maandag tot en met vrijdag voor 12.00 uur op de website wordt geplaatst, wordt dezelfde dag nog verwerkt; na 12.00 uur wordt de bestelling de volgende dag verwerkt. Bestellingen geplaatst na 12 uur op vrijdag, zaterdag en zondag zullen worden verwerkt op de volgende maandag, met uitzondering van bestellingen geplaatst op feestdagen die zullen worden verwerkt op de eerstvolgende werkdag. Beegolf kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen in de levering, met name in geval van overmacht, onderbreking of gehele of gedeeltelijke staking, met name van postdiensten en middelen van vervoer en communicatie, ongunstige weersomstandigheden, overstroming of brand. Als de leveringstermijn zonder rechtvaardiging wordt overschreden als gevolg van overmacht, kan de Klant vragen om de verkoop te ontbinden en de voor de verkoop betaalde bedragen terugbetaald te krijgen binnen een termijn van maximaal 30 (dertig) dagen. De levering gebeurt door DPD of GLS. In het geval van levering aan huis, als de Klant afwezig is op het moment van levering, zal het pakket worden afgeleverd op het afhaalpunt dat is aangegeven op het afleveringsbewijs dat in uw brievenbus is achtergelaten. Het pakket zal worden bewaard gedurende een periode van tien (10) werkdagen vanaf de dag nadat het afleverbewijs is achtergelaten. Voor andere bezorgmethoden ontvangt de Klant een e-mail en een sms waarin staat dat het pakket aan hem/haar ter beschikking is gesteld en dat hij/zij tien (10) werkdagen de tijd heeft om het af te halen. Voor bestellingen naar buitenlandse en overzeese bestemmingen is alleen bezorging aan huis mogelijk. De levertijd die wordt aangegeven wanneer de bestelling wordt geregistreerd, is slechts een indicatie en wordt op geen enkele manier gegarandeerd. Bijgevolg kan een redelijke vertraging in de levering van producten geen aanleiding geven tot : de toekenning van schadevergoeding ; annulering van de bestelling.