De kosten van het retourneren zijn voor rekening van Amahorse.
In geval van terugbetaling wordt het bedrag gecrediteerd via hetzelfde betaalmiddel dat gebruikt is voor de aankoop.
De klant kan het artikel retourneren in overeenstemming met de paragraaf GARANTIEVOORWAARDEN binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen. Het bedrijf betaalt de waarde van het artikel terug en de verzendkosten worden door Amahorse betaald.
Klanten die Amahorse-producten kopen op de "Decathlon Marketplace" kunnen artikelen retourneren en om terugbetaling of vervanging vragen als de producten hen niet bevallen of als ze defecten vertonen of als we verkeerde kleuren en/of maten hebben verzonden, binnen 30 dagen vanaf de datum van verzending. ontvangst van de bestelling. De kosten voor het retourtransport zijn voor rekening van Amahorse. Het verzendadres is: AMAHORSE TRADING SRL VIA CITERNESE 112 06016 SAN GIUSTINO – PERUGIË Klanten dienen onze klantenservice vooraf per e-mail op de hoogte te stellen van de reden van retourzending. Zodra de retourzending door Amahorse is geaccepteerd, wordt er een link naar de klant gestuurd waar hij het retourproces kan beheren, door de ophaling op de meest handige manieren en tijden te boeken. De verzendkosten worden betaald door Amahorse. Alleen onbeschadigde en complete producten (niet gebruikt, in de originele verpakking en met kaartje) worden geaccepteerd. Het retourneren valt onder de uitsluitende verantwoordelijkheid van de klant. In geval van retournering van niet-intacte goederen of waarbij de originele verpakking ontbreekt, wordt de klant geïnformeerd dat de producten niet zullen worden vervangen. Niettemin is de terugbetaling van de voor de producten betaalde prijs altijd gegarandeerd. Het is niet mogelijk om producten te retourneren naar de dichtstbijzijnde Decathlon-winkel. De productgarantie bedraagt 2 jaar vanaf de aankoopdatum. Als er zich tijdens deze periode problemen voordoen, dient de klant onze klantenservice onmiddellijk per e-mail op de hoogte te stellen en een kopie van het aankoopbewijs te verstrekken. Onze klantenservice zal het probleem vervolgens opvolgen.
De levering van de bestelling zal plaatsvinden binnen de 24/48u vanaf de verzending, ongeacht eventuele onvoorziene omstandigheden van de koerier. Er wordt automatisch een e-mail naar de klant gestuurd met het trackingnummer van de verzending.