TERUGROEPACTIE

KINDERSLAAPZAK FORCLAZ 10°

Naar aanleiding van een kwaliteitsstudie, in de lijn van ons klantenbeleid, stelden de teams van het merk QUECHUA vast dat het product dat u kocht niet het gewenste kwaliteitsniveau haalt. We hebben vastgesteld dat in zeer zeldzame gevallen de koord van de kap van de slaapzak zich rond de nek van het kind kan wikkelen en zo een ongeval kan veroorzaken.

We vragen u om de volgende procedure te volgen om uw product te herstellen:

CORRIGERENDE ACTIE

U HEEFT DE KEUZE TUSSEN 3 MOGELIJKHEDEN:

Gelieve met een druk op de knop aan te duiden welke mogelijkheid u verkiest, zodat wij deze actie goed kunnen opvolgen.
Aangezien de uit te voeren handeling vrij eenvoudig is, raden wij aan om deze zelf uit te voeren (01)
01

Ik herstel mijn product zelf

U voert de corrigerende actie zelf uit. Volg hiervoor de methode die in de video hierboven wordt beschreven.

02

Ik laat mijn product in de winkel repareren

U gaat naar uw Decathlon-winkel en laat daar de corrigerende actie uitvoeren.

03

Ik breng mijn product terug

Als de eerste twee oplossingen u niet schikken, kan u er altijd voor kiezen om uw product naar uw Decathlon-winkel terug te brengen en een terugbetaling te vragen.