Verzwaard springtouw: 2 gewichtjes van 80 g elk.

Fitness_Cardio Fitness - Verzwaard springtouw DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - Verzwaard springtouw DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - Verzwaard springtouw DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - Verzwaard springtouw DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - Verzwaard springtouw DOMYOS - Fitness
Fitness_Cardio

Verzwaard springtouw DOMYOS

DOMYOS
Ontworpen voor: wie regelmatig aan touwspringen doet (2 tot 3 keer per week) en de spieren van zijn voorarmen en armen wil trainen. Het verzwaard springtouw is makkelijk verstelbaar en geschikt voor iedereen. Verkocht met 2 uitneembare gewichtjes van 80 g elk om af te wisselen tussen cardiotraining en krachttraining.

Kies je maat

Kies je maat

Decathlon

€9.99 - %

Vanaf €9.99

Waarvan deee: /

Toon winkelvoorraad

Van tot

Plaats op verlanglijst
Artikel toegevoegd aan verlanglijstje
 
Artikelnummer : 8291238
TECHNISCHE INFORMATIE
Hoe stel je het springtouw af op de juiste lengte? Verwijder het uiteinde van de handgreep. Om de juiste lengte te bepalen, plaats je je voet op het midden van het touw en trek je de handgrepen naar boven, langs het lichaam. Voor beginners of voor extra gemak moeten de handgrepen tot aan de schouders komen. Voor gevorderden mogen de handgrepen lager komen (tot aan de onderste ribben of de navel). Snij het overtollige stuk touw af, plooi het niet op in de handgreep.
De voordelen van touwtjespringen Een springtouw is doeltreffend om calorieën te verbranden, gewicht te verliezen, een strakker lijf of ook een plattere buik te krijgen. Touwtjespringen is een eenvoudige en complete oefening die het evenwicht en een goede lichaamshouding bevordert. Touwtjespringen zet de beenspieren aan het werk, terwijl de gewichtjes de onder- en bovenarmspieren versterken. Wanneer je het goed doet, zal het ook je uithoudingsvermogen verbeteren.
Touwtjespringen zonder gevaar voor blessures De techniek bestaat erin te springen en de buik in te trekken door de buikspieren aan te spannen; houd het bekken goed recht en let erop dat je geen holle rug maakt, dit kan rug- of lendenpijn geven. Om bij aanvang beheerst te springen en dus ook je evenwicht te bewaren, is het aangeraden om twee sprongetjes te maken bij elke rotatie van het touw: afwisselend twee keer op de rechtervoet en twee keer op de linkervoet. We raden aan om sportschoenen te dragen om schokken te dempen.
Energieverbruik 15 minuten touwtjespringen is gelijk aan 30 minuten joggen.
Met 1 uur trainen verbrand je 725 calorieën!
Ontdek onze gratis oefeningen in beeld om het beste uit je product te halen. Domyos.com toont je filmpjes met oefeningen die worden uitgevoerd en uitgelegd in samenwerking met de sportcoaches van onze fitnesscentra van Domyos Club.
VOORDELEN
Instelbaar Snel en makkelijk verstelbaar.
Ergonomische greep Schuimstof grepen die goed in de hand liggen.
Gewicht Verkocht met 2 afneembare gewichtjes van 80 gram (totaalgewicht 160 gram).
Rolvermogen Soepel springtouw waarmee je kunt trainen aan een gematigde snelheid.
JOUW MENING
MENING VAN ONZE SPORTEXPERTS
ONZE BELOFTES
Samenstelling
Touw
100.0% PVC (Polyvinylchloride)
Gewichten
100.0% ijzer
handvat
50.0% Polyurethaan, 50.0% Polypropyleen
Onderhoudstips Schoonmaken met een vochtige spons.
Wasinstructies
Geen
Voorraadinfo Het is aanbevolen om het springtouw op te hangen aan een vast punt om te voorkomen dat het opkrult.
Gebruikslimiet We raden aan om sportschoenen te dragen als je springt.
OVERIGE INFORMATIE
Garantie 2 jaar
ANDERE SPORTERS KOCHTEN OOK:

Andere sporters kochten ook:

DIT VIND JE MISSCHIEN OOK INTERESSANT: