Verstelbaar touw.

Fitness_Cardio Fitness - Springtouw Essential DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - Springtouw Essential DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - Springtouw Essential DOMYOS - Fitness
  • Fitness_Cardio Fitness - Springtouw Essential DOMYOS - Fitness
Fitness_Cardio

Springtouw Essential DOMYOS

DOMYOS
Ontworpen voor: wie begint met touwspringen (1 tot 2 keer per week). Het springtouw Essential is gemakkelijk op maat te verstellen. Ideaal voor de beginnende springer die zich op een spelende en doeltreffende manier wil uitleven.

Kies je maat

Kies je maat

Decathlon

€2.99 - %

Vanaf €2.99

Waarvan deee: /

Toon winkelvoorraad

Van tot

Plaats op verlanglijst
Artikel toegevoegd aan verlanglijstje
 
Artikelnummer : 8342350
TECHNISCHE INFORMATIE
Hoe stel je het springtouw af op de juiste lengte? Verwijder het uiteinde van de handgreep. Om de juiste lengte te bepalen, plaats je je voet op het midden van het touw en trek je de handgrepen naar boven, langs het lichaam. Voor beginners of voor meer comfort, moeten de handgrepen tot aan de schouders komen. Voor gevorderden mogen de handgrepen lager komen (tot aan de onderste ribben of de navel). Snij het overtollige stuk touw af, plooi het niet op in de handgreep.
De voordelen van touwtjespringen Een springtouw is doeltreffend om calorieën te verbranden, gewicht te verliezen, een strakker lijf of ook een plattere buik te krijgen. Het is een eenvoudige totaaloefening die het evenwicht verbetert en een goede lichaamshouding bevordert. Met touwtjespringen train je je benen en ook de armen, schouders en buikspieren worden sterker. Wanneer je het goed doet, zal het ook je uithoudingsvermogen verbeteren.
Touwtjespringen zonder gevaar voor blessures De techniek bestaat erin te springen en de buik in te trekken door de buikspieren aan te spannen; houd het bekken goed recht en let erop dat je geen holle rug maakt, dit kan rug- of lendenpijn geven. Om bij aanvang beheerst te springen en dus ook je evenwicht te bewaren, is het aangeraden om twee sprongetjes te maken bij elke rotatie van het touw: afwisselend twee keer op de rechtervoet en twee keer op de linkervoet. We raden je ook aan sportschoenen te dragen om de schokken te dempen.
Energieverbruik 15 minuten touwtjespringen is gelijk aan 30 minuten joggen.
Met 1 uur trainen verbrand je 725 calorieën!
Ontdek onze gratis oefeningen in beeld om het beste uit je product te halen. Domyos.com toont je filmpjes met oefeningen die worden uitgevoerd en uitgelegd in samenwerking met de sportcoaches van onze fitnesscentra van Domyos Club.
VOORDELEN
Instelbaar Snel en makkelijk verstelbaar.
Ergonomische greep Dunne plastic handgrepen.
Rolvermogen Springtouw om kennis te maken met touwtjespringen aan een lage snelheid.
KENMERKEN
Lengte touw
2,70 m
Touw
verstelbaar
Gebruik
binnen
JOUW MENING
MENING VAN ONZE SPORTEXPERTS
ONZE BELOFTES
Samenstelling
Touw
100.0% polyvinylchloride (pvc) - bevat geen ftalaten
handvat
100.0% Polypropyleen
Onderhoudstips Afwassen met een sopje.
Wasinstructies
Geen
Voorraadinfo Het is aanbevolen om het springtouw op te hangen aan een vast punt om te voorkomen dat het opkrult.
Gebruikslimiet We raden aan om sportschoenen te dragen als je springt.
OVERIGE INFORMATIE
Garantie 2 jaar
ANDERE SPORTERS KOCHTEN OOK:

Andere sporters kochten ook:

DIT VIND JE MISSCHIEN OOK INTERESSANT: