faq-klantenservice
Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar:

Ma - Vr
Za
Zo
09:00 - 21:00
09:00 - 17:00
10:00 - 18:00

De meest gestelde vragen hebben we alvast voor je beantwoord. Heb je een andere vraag, suggestie of klacht dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via de opties onderaan op deze pagina.

Onze Decathletes staan voor jou klaar om je zo snel mogelijk te helpen.
Je kunt je vragen stellen door ons contactformulier in te vullen.
Bellen kan via dit nummer: 088 33 22 888




veelgestelde-vragen veelgestelde-vragen veelgestelde-vragen veelgestelde-vragen



Meest gestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendmethode Artikelsoort Click&Collect Verzendkosten
PostNL pakketservice kleding, schoenen, tenten, golfclubs, rackets, skates,... GRATIS € 3,95*
Pakketservice Dynalogic tenten, hengels, ski's, snowboards,... n.n.b € 3,95*
Thuislevering fietsen fietsen n.n.b € 20,-*
Thuislevering 1XL gewichten n.n.b € 19,95*
Thuislevering 2XL tafeltennistafels, fitness toestellen, kajak's,... n.n.b € 35,-*
  *Boven de € 70,- GRATIS verzending

Standaard drempelservice


Het artikel wordt over de drempel van het huis afgeleverd. Je bent daarna zelf verantwoordelijk voor de installatie en het transport naar de plek waar het apparaat binnenshuis geplaatst wordt. Het artikel zal gesloten bij je worden afgeleverd en je tekent voor ontvangst. N.B. met uitzondering van fietsen. Deze worden in het distributiecentrum gemonteerd.


Bezorgservice


Het artikel wordt afgeleverd op de gewenste plek in huis. Als in het pand geen lift aanwezig is, dan wordt het tot maximaal de 3e etage gebracht, mits deze toegankelijk is via de normale weg en via een vaste trap. Dit is bepaald door de Arbo-wetgeving. Al het benodigde aansluitmateriaal dient aanwezig te zijn. De monteur heeft zelf gereedschap bij zich. Het apparaat wordt uitgepakt en gecontroleerd op schade. De transportbeveiligingen worden verwijderd. Het artikel wordt indien nodig geïnstalleerd. N.B. met uitzondering van fietsen. Deze worden in het distributiecentrum gemonteerd.


Click&Collect


Nooit meer thuis blijven voor een pakket, je pakket wordt GRATIS geleverd bij de Decathlon winkel bij jou in de buurt. Zodra het pakket geleverd is, ontvang je een melding per email. Vervolgens kun je het pakket afhalen in je Decathlon winkel. Voor het afhalen van je zending in de Decathlon winkel volg je de bordjes AFHAALPUNT. Je neemt je pakket direct mee naar huis. * Uitgezonderd volumineuze producten en grote hoeveelheden.

Wat is de levertijd?

De verwachte leverdatum wordt weergegeven in je winkelwagen. Het betreft hier een indicatie: op deze datum verwachten we dat de bestelling bezorgd zal worden.

Meer informatie over onze levertijden, kunt u hier vinden.

Kan ik mijn artikel bij Decathlon.nl retourneren of ruilen?

Je kunt je artikel(en) bij decathlon.nl retourneren of ruilen, je hebt 365 dagen na aankoop de tijd om het artikel eventueel te retourneren of te ruilen. Retourneren en ruilen in de Decathlon winkels is altijd gratis. In je profiel kun je een retour aanmaken bij de optie Retourneren en ruilen.

Bij de bevestiging ontvang je een retournummer dat je vervolgens handmatig op het retourformulier schrijft. Bij elke bestelling wordt een factuur meegestuurd met op de achterkant een retourformulier. Deze plak je bij het retourneren van een bestelling op het pakket. Een retourbestelling kun je afgeven bij het dichtstbijzijnde Kiala punt bij jou in de buurt.

Woon je niet in een buurt van een Decathlon? Geen probleem. Je kunt je artikel retourneren of ruilen via een PostNL servicepunt. Let op: hier zijn kosten aan verbonden. De kosten voor het retourneren van een pakket zijn minimaal € 6,75, afhankelijk van het gewicht en omvang. Het dichtstbij

Meer informatie over retourneren en ruilen, kun je hier vinden.

Met welke methoden kan ik betalen bij Decathlon.nl?

Je kunt met de volgende methoden betalen:

  • iDeal (veilig betalen via uw eigen bank)
  • Acceptgiro via AfterPay
  • Creditcard (Visa en Mastercard)
  • Decathlon Giftcard
  • Decathlon E-cheque

Meer informatie over onze betaalmethodes, kun je hier vinden.

Heb ik bij Decathlon.nl garantie op mijn artikelen?

Decathlon biedt je minimaal twee jaar na aankoop garantie op je artikel. De precieze garantie per artikel kun je vinden bij de artike informatie in de catalogus.

Hoe plaats ik een bestelling bij Decathlon.nl?

Het bestellen van een artikel is bijna net zo simpel als het uitzoeken ervan. Let wel, om een bestelling te kunnen plaatsen, moet je een account op Decathlon.nl hebben. Hier kun je een account aanmaken. Na het activeren van je account doorloop je de volgende stappen om een artikel te bestellen:


  • Stap 1: Klik bij het artikel van jouw keuze op de button ‘Toevoegen aan winkelwagen’.
  • Stap 2: Klik vervolgens rechts onderin het venster op de button ‘Bekijk winkelwagen’ In de winkelwagen zie je een overzicht van jouw bestelling. Wil je verder winkelen? Klik dan rechts bovenin het venster op ‘Sluiten’.
  • Stap 3: Controleer de gegevens van jouw bestelling en klik op de button ‘Bestelling bevestigen’. Heb je een voordeelcode? Vul die links onderin in onder het kopje ‘Voordeelcode’.
  • Stap 4: Kies de manier waarop je wilt betalen. Meer informatie over de betaalmethodes van Decathlon.nl vind je hier.
  • Stap 5: Na afronding van de betaling, krijg je een bevestiging te zien van je bestelling. Jouw order wordt meteen verwerkt, zodat je binnen maximaal 5 werkdagen - als het artikel op voorraad is - je pakket ontvangt.

Kan ik een bestelling plaatsen zonder een account?

Helaas is het niet mogelijk om zonder een account een bestelling te plaatsen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Alle artikelen die je bij ons bestelt, worden door PostNL bezorgd. PostNL bezorgt van dinsdag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 20.00 uur. PostNL Extra@home bezorgt grote pakketten, van maandag tot en met vrijdag tussen 07.30 en 20.30 uur. Zowel PostNL als PostNL Extra@home bieden de mogelijkheid om een pakket te volgen via internet (Track & Trace). Zo weet je precies wanneer en op welk tijdstip je jouw pakket kunt verwachten. Meer informatie over Track & Trace vind je op de website van PostNL.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?

PostNL zal dan het pakket aanbieden bij de buren. Als die in de gelegenheid zijn om het pakket in ontvangst te nemen, laat de bezorger een bericht bij je achter met daarop het adres van de buren waar het pakket is afgeleverd. Zijn de buren ook niet thuis? Dan krijg je een bericht in de brievenbus waarop staat uitgelegd hoe je via de website van PostNL een nieuwe bezorgafspraak (op de door jou gewenste dag en tijdstip) kunt maken. Stel dat je tijdens het nieuwe bezorgmoment opnieuw niet thuis bent, dan kun je het pakket binnen 3 weken ophalen bij een servicepunt van PostNL. Het dichtstbijzijnde servicepunt vind je via de locatiewijzer van PostNL.


Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?

We doen altijd ons uiterste best om alle artikelen in één keer te leveren. Let wel: de levertijd is in dat geval afhankelijk van het artikel met de langste levertijd.

Kan ik een bestelling in het buitenland laten afleveren?

Helaas is dat niet mogelijk. Wil je graag een pakket in het buitenland laten bezorgen, dan raden we je aan om het artikel te bestellen in de Decathlon-webshop van het desbetreffende land.


Hieronder kun je een overzicht vinden, van alle webwinkels van Decathlon:

Kan ik een bezorgdatum kiezen voor mijn artikel?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. We adviseren je daarom onze levertijden te bekijken en aan de hand daarvan te beslissen wanneer je het artikel wilt bestellen. Je kunt er ook voor kiezen om het pakket op je werk te laten bezorgen.


  • Stel dat je niet thuis bent op de geplande bezorgdatum, dan zal PostNL het pakket aanbieden bij de buren. Als die in de gelegenheid zijn om het pakket in ontvangst te nemen, laat de bezorger een bericht achter in je brievenbus met daarop het adres van de buren waar het pakket is afgeleverd.

    Zijn de buren ook niet thuis? Dan krijg je een bericht in de brievenbus waarop staat uitgelegd hoe je via de website van PostNL een bezorgafspraak (op de door jou gewenste dag en tijdstip) kunt maken. Stel dat je tijdens het nieuwe bezorgmoment opnieuw niet thuis bent, dan kun je het pakket binnen 3 weken ophalen bij een servicepunt van PostNL. Het dichtstbijzijnde servicepunt vind je via de locatiewijzer van PostNL.

    Bovenstaande is niet het geval bij grote pakketten. Dan krijg je een bericht in je brievenbus van PostNL Extra@home met daarop uitleg over hoe je een nieuwe bezorgafspraak kunt maken.

Wat is een Track & Trace code?

Track & Trace is een handige manier om je pakket te volgen. Door het invullen van een nummer (de Track & Trace-code) en een postcode op deze pagina van PostNL ben je direct op de hoogte van de status van jouw bestelling.

  • Je kunt je pakket volgen met Track & Trace op de pagina van PostNL zodra je bestelling op status ‘verzonden’ staat in je profiel.

Ik kan mijn pakket niet volgen met Track & Trace.

In dit geval is de kans groot dat PostNL de Track & Trace-code nog niet heeft geactiveerd. We adviseren je daarom om het een dag later nog een keer te proberen. Is het na 2 dagen nog steeds niet mogelijk om je pakket te volgen, neem dan contact op met onze klantenservice: 088 3322888

Hoe kan ik een klacht indienen en/of een vraag stellen?

Stel dat je ontevreden bent over ons, dan vernemen we dat graag van je. Of wellicht heb je een vraag over een bepaald product in ons assortiment? Je kunt ons per telefoon of e-mail bereiken:

Per telefoon: 088 3322888
Per e-mail: klantenservice@decathlon.com

Vermeld in het geval van een klacht in de e-mail je naam, adresgegevens, telefoonnummer én bestelnummer. Zo kunnen we je klacht zo snel mogelijk oplossen. Je kunt binnen maximaal tien dagen een reactie verwachten.

Wat zijn jullie contactgegevens?

Je kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen

  • Per telefoon: 088 3322888 (lokaal tarief)
  • Per e-mail: klantenservice@decathlon.com

Zijn jullie prijzen inclusief BTW?

Jazeker, de weergegeven prijs bij elk product is inclusief BTW.

Hoe wordt een groot of zwaar artikel bezorgd?(loopband, tafeltennistafel, etc.)?

PostNL Extra@home bezorgt grote pakketten, van maandag tot en met vrijdag tussen 07.30 en 20.30 uur. Meer informatie over verzending en bezorging vind je hier.

Zowel PostNL als Post NLExtra@home bieden de mogelijkheid om een pakket te volgen via internet (Track & Trace). Zo weet je precies wanneer en op welk tijdstip je jouw pakket kunt verwachten. Meer informatie over Track & Trace vind je op de website van PostNL.

Welke service kan ik bij een bestelling van een groot of zwaar artikel verwachten?

PostNL gebruikt de zogenaamde drempelservice om een groot pakket bij je te bezorgen. Meer informatie over deze bezorgmethode vind je hier.

Hoe wordt een groot of zwaar artikel bezorgd?

PostNL Extra@home bezorgt grote pakketten, van maandag tot en met vrijdag tussen 07.30 en 20.30 uur. Meer informatie over verzending en bezorging vind je hier. Zowel PostNL als Post NLExtra@home bieden de mogelijkheid om een pakket te volgen via internet (Track & Trace). Zo weet je precies wanneer en op welk tijdstip je jouw pakket kunt verwachten. Meer informatie over Track & Trace vind je op de website van PostNL.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij het afleveren van een groot of zwaar artikel?

Dan krijg je een bericht in de brievenbus van PostNL Extra@home met daarop uitleg over hoe je een nieuwe bezorgafspraak kunt maken.

Kan ik mijn oude artikel meegeven aan de bezorger?

Op dit moment is dat helaas nog niet mogelijk.

Kan ik mijn bezorgafspraak nog verzetten?

Dat is mogelijk, minimaal 3 werkdagen voor de geplande bezorgdatum. Je kunt een nieuwe afspraak maken die maximaal een week later is dan in eerste instantie geplande datum. Let wel: PostNL Extra@home bezorgt op werkdagen, maar niet in het weekend of op feestdagen.

Kan ik contact opnemen met PostNL Extra@home?

Jazeker. Je kunt contact opnemen met PostNL Extra@home via het nummer 088 6126880. Dit telefoonnummer is bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 18.00 uur.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendmethode Artikelsoort Click&Collect Verzendkosten
PostNL pakketservice kleding, schoenen, tenten, golfclubs, rackets, skates,... GRATIS € 5,95*
Pakketservice Dynalogic tenten, hengels, ski's, snowboards,... n.n.b € 5,95*
Thuislevering fietsen fietsen n.n.b € 20,-*
Thuislevering 1XL gewichten n.n.b € 19,95*
Thuislevering 2XL tafeltennistafels, fitness toestellen, kajak's,... n.n.b € 35,-*
  *Boven de € 70,- GRATIS verzending

Standaard drempelservice

    Het artikel wordt over de drempel van het huis afgeleverd. Je bent daarna zelf verantwoordelijk voor de installatie en het transport naar de plek waar het apparaat binnenshuis geplaatst wordt. Het artikel zal gesloten bij je worden afgeleverd en je tekent voor ontvangst.

Bezorgservice

    Het artikel wordt afgeleverd op de gewenste plek in huis. Als in het pand geen lift aanwezig is, dan wordt het tot maximaal de 3e etage gebracht, mits deze toegankelijk is via de normale weg en via een vaste trap. Dit is bepaald door de Arbo-wetgeving. Al het benodigde aansluitmateriaal dient aanwezig te zijn. De monteur heeft zelf gereedschap bij zich. Het apparaat wordt uitgepakt en gecontroleerd op schade. De transportbeveiligingen worden verwijderd. Het artikel wordt indien nodig geïnstalleerd.

Click&Collect

    Nooit meer thuis blijven voor een pakket, je pakket wordt GRATIS geleverd bij de Decathlon winkel bij jou in de buurt. Zodra het pakket geleverd is, ontvang je een melding per email. Vervolgens kun je het pakket afhalen in je Decathlon winkel. Voor het afhalen van je zending in de Decathlon winkel volg je de bordjes AFHAALPUNT. Je neemt je pakket direct mee naar huis. * Uitgezonderd volumineuze producten en grote hoeveelheden.

Wat is de levertijd?

Als het artikel op voorraad is, dan heb je jouw bestelling binnen maximaal 5 werkdagen in huis. Wist je trouwens dat, als je een artikel kiest in onze webshop, bij de prijs de verwachte levertijd staat weergegeven? Zo weet je op voorhand al hoe snel je het artikel in huis hebt.

Meer informatie over onze levertijden, kunt u hier vinden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

In je profiel kun je informatie vinden over de status van je bestelling. Klik hier op ‘Bestelstatus’ voor een overzicht van je bestelling(en).

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen.

Je kunt je pakket volgen op de website van PostNL door middel van Track & Trace. Wanneer je pakket niet binnen zes werkdagen is bezorgd, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Om je zo snel en goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we je om het ordernummer te vermelden in je e-mail of bij de hand te houden als je ons belt.

De levertijd van mijn bestelling is verstreken, terwijl mijn bestelling op status ‘verzonden’ staat.

De kans bestaat dat je bestelling toch niet is verzonden. Mocht je 3 werkdagen na het verstrijken van de levertijd je artikel nog niet ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Ja, dit kan. Als je tijdens het online bestellen kiest voor Click & Collect als afleverwijze, kun je jouw bestelling laten bezorgen bij een Nederlandse vestiging van Decathlon naar keuze. Dit is kosteloos. Je krijgt een mailtje wanneer je de bestelling kunt komen afhalen, dit dient binnen 14 dagen te gebeuren.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Helaas kun je jouw bestelling niet annuleren. Wij verzoeken je goed jouw bestelling te controleren voordat je deze bevestigt. Indien je een verkeerde beslissing hebt genomen, kun je het artikel retourneren of ruilen. Informatie over het retourneren en ruilen van artikelen kun je hier vinden.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Decathlon.nl?

Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

  • Het artikel is toch niet leverbaar.
  • De adresgegevens zijn onduidelijk of niet correct.

Wij nemen contact met je op waarin de reden van annulering wordt vermeld. Als een bestelling is geannuleerd, dan vervalt de betalingsverplichting of het betaalde bedrag wordt teruggestort.

Mijn bestelling is geannuleerd door Decathlon.nl. Krijg ik automatisch een nieuw artikel toegestuurd?

Het is helaas niet mogelijk om automatisch nieuwe artikelen op te sturen als uw bestelling is geannuleerd. Wanneer de geannuleerde artikelen weer verkrijgbaar zijn op Decathlon.nl, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Kan ik mijn artikel bij Decathlon.nl retourneren of ruilen?

  • Je kunt jouw artikel(en) bij Decathlon.nl retourneren of ruilen. Je hebt 365 dagen na aankoop de tijd om het artikel eventueel te retourneren of te ruilen.
  • Retourneren en ruilen in Decathlon winkels is altijd gratis.
  • Mocht je niet in de buurt van een Decathlon winkel wonen, dan is dat uiteraard geen probleem. Je kunt jouw artikel retourneren of ruilen via een Kiala servicepunt, dit is ook kosteloos.Het dichtstbijzijnde Kiala servicepunt kun je vinden op de website van Kiala.

Meer informatie over retourneren en ruilen, kunt je hier vinden.

Hoe kan ik een artikel retourneren of ruilen?

Hieronder is stapsgewijs beschreven hoe u een artikel kunt retourneren of ruilen:

  • Stap 1: Log in op jouw profiel.
  • Stap 2: Klik op ‘artikel retour melden’.
  • Stap 3: Kies de bestelling die je wilt retourneren of ruilen.
  • Stap 4: Klik op ‘om hier een retour te doen, klik hier’.
  • Stap 5: Kies welk artikel je wilt retourneren of ruilen.
  • Stap 6: Geef eventueel een reden van het retourneren of ruilen. Dit is optioneel.
  • Stap 7: Kies voor een terugbetaling of het ruilen van het artikel. Je kunt eventueel nog opmerkingen toevoegen. Klik vervolgens op ‘volgende stap’.
  • Stap 8: Controleer jouw retour zending en bevestig de retouraanmelding.
  • Stap 9: Doorloop vervolgens de laatste stappen om jouw pakket verzendklaar te maken.

Wie betaalt de verzendkosten bij het retourneren?

Retourneringen zijn kosteloos.
Een Kiala servicepunt kun je vinden via: https://www.kiala.nl/zoek-kialapunt.

Wanneer krijg ik mijn verzendkosten terug?

We vergoeden alleen de verzendkosten als je de volledige online bestelling retourneert binnen 365 dagen.

Hoe retourneer of ruil ik een artikel via een Kiala servicepunt?

Je kunt jouw pakketten afgeven bij een Kiala servicepunt. Deze pakketten voorziet Kiala van een Track & Trace code. Met deze code is het mogelijk uw pakket te volgen via de website van Kiala. Vraagt je daarom altijd om het retour bewijs. Op deze manier kun je zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Locaties van een Kiala servicepunt kunt je vinden via de locatiewijzer van Kiala.


Informatie over de retourprocedure kunt u vinden onder de vraag ‘hoe kan ik een artikel retourneren of ruilen?’

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn artikel retourneer?

In principe krijg je jouw geld automatisch terug. Tenzij het artikel bij de ontvangst van de retour niet aan de voorwaarden voldoet. Indien dit voorkomt, zal onze klantenservice contract met jou opnemen. Je kunt jouw geld binnen veertien dagen terug verwachten op jouw rekening.

Krijg ik automatisch een vervangend artikel als ik mijn artikel ruil of retourneer?

Wanneer je een artikel retour stuurt, ontvang je niet automatisch een vervangend artikel. Wij verzoeken je een nieuw artikel te selecteren en te bestellen op onze website. Wanneer je aangeeft het artikel te willen ruilen, dan kun je een andere maat kiezen. Je zult automatisch de gekozen maat ontvangen. Mocht het artikel niet op voorraad zijn, dan neemt de klantenservice contact met je op.

Wat zijn de voorwaarden om mijn artikel te ruilen?

De voorwaarden voor het retourneren zijn:

  • Het artikel moet binnen 365 dagen teruggestuurd zijn.
  • Het artikel moet verkoopbaar zijn.
  • Een kledingstuk mag niet al gewassen zijn.
  • Het is ook mogelijk om een retour aan te melden (waarbij dezelfe voorwaarden gelden als hierboven beschreven)middels het wettelijk voorgeschreven modelformulier. Dit formulier kunt je mailen naar: klantenservice@decathlon.com Wij raden het gebruik hiervan af en vragen u om gebruik te maken van onze eigen procedure. Dit versoepelt het proces en bovendien is retourneren dan gratis. Indien je het modelformulier gebruikt zijn de retourkosten voor jouw rekening.

    Klik hier voor het modelformulier =>

Ik heb een fitness loopband ontvangen, hoe stuur ik deze retour?

Een fitnessapparaat, een kajak of een tafeltennistafel, het maakt niet uit. U kunt alle artikelen terug sturen. Deze grote of zware artikelen kunnen niet via een Kiala servicepunt geretourneerd worden. Deze artikelen dienen met een andere vervoerder te worden geretourneerd. Neem gerust contact op met onze klantenservice. Het telefoonnummer van de klantenservice is 088 3322888. Je kunt ook een e-mail sturen of vragen stellen via social media.


Defect artikel

Mocht je artikel defect zijn, dan kun je het binnen de garantietermijn terugsturen. We verzoeken je hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.

Met welke methoden kan ik betalen bij Decathlon.nl?

Je kunt met de volgende methoden betalen:

  • iDeal (veilig betalen via uw eigen bank)
  • Acceptgiro via AfterPay
  • Creditcard (Visa en Mastercard)
  • E-Voucher

Meer informatie over onze betaalmethodes, kun je hier vinden.

Wat is een E-voucher?

Een E-voucher is een waardebon die je krijgt door te sparen met de Decathlon-klantenkaart. Deze voucher kun je vervolgens gebruiken om een bestelling of een deel daarvan te betalen. Dit kan door de pincode van de E-voucher in te vullen op de betaalpagina.

Wil je ook sparen voor een E-voucher? Maak dan hier snel en gemakkelijk een Klantenkaart aan.

Kan ik online een gift card aanschaffen?

Dit is op het moment helaas niet mogelijk

Wat is Afterpay?

Met AfterPay kun je veilig achteraf betalen, dus nadat je het artikel gezien hebt. Je kunt tot 14 dagen na aankoop de betaling doen.

Meer informatie over AfterPay vind je hier. Heb je vragen over AfterPay in het algemeen of over een betalingsherinnering, dan kun je contact opnemen met de klantenservice. Die is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 10.00 uur en 16.00 uur op het nummer 088 3322888 (lokaa tarief).

AfterPay is ook per e-mail bereikbaar: klantenservice@afterpay.nl

Heb ik bij Decathlon.nl garantie op mijn artikelen?

Op elk artikel krijg je minimaal 2 jaar garantie en in sommige gevallen zelfs 3 jaar of levenslang! Hoeveel jaar garantie je exact krijgt, lees je op de informatiepagina van het betreffende artikel.

Ik heb een defect artikel ontvangen, wat nu?

In dat geval: onze welgemeende excuses. We sturen je graag zo snel mogelijk een werkend exemplaar van het artikel toe of storten het aankoopbedrag terug op je rekening. Hiervoor hebben we een foto nodig van het artikel. Deze foto mag je ons toesturen met het ingevulde contactformulier. Vermeld hierin ook wat je het liefste wilt: geld terug of een nieuw artikel.

Nadat onze klantenservice de foto en het formulier heeft ontvangen, krijg je een retourticket met antwoordnummer toegestuurd. Hiermee kun je het artikel kosteloos naar ons terugsturen. Na ontvangst van het artikel krijg je het aankoopbedrag teruggestort op je rekening of krijg je een nieuw artikel toegestuurd.